اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره چاپ و تامین کتب حوزه‌های علمیه خواهران:

ارسال کتب درسی به حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره چاپ و تامین کتب حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ارسال کتب درسی به حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.

ارسال کتب درسی به حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر با اشاره به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کتب مورد نیاز طلاب و واحدهای حوزوی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه می‌شود افزود: این کتب که با تخفیف در اختیار طلاب قرار می‌گیرد، به حدود 485 هزار جلد می‌رسد.

وی تعداد کتب درسی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران را 81 عنوان ذکر کرد و ادامه داد: برای طلاب سطح دو 454 هزار و 500 جلد کتاب از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران چاپ و یا خریداری شده است که ارزش ریالی این کتب بالغ بر 22 میلیارد ریال است.

مسئول اداره چاپ و تامین کتب حوزه‌های علمیه خواهران تعداد عناوین کتب سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران را 58 عنوان ذکر کرد و گفت: شمارگان کتب خریداری و چاپ شده از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ویژه این دسته از داوطلبان 31 هزار و 200 جلد بوده که ارزش ریالی آن به 2 میلیارد و 300 میلیون ریال می‌رسد.

وی تعداد کتب درسی طلاب خواهر که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به چاپ رسیده است را در مقطع سطح دو 47 عنوان و در مقطع سطح سه 20 عنوان ذکر کرد.

شایانفر این کتب را ویژه سال تحصیلی پیش رو دانست و افزود: کتب درسی ارسالی به مدارس علمیه با توجه به اعلام نیاز آنها تامین شده است و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول