اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام پروژه‌های عمران شهری صورت گرفت

اعلام رضایت اعضای شورای شهر یاسوج از عملکرد شهرداری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با تشریح برخی خدمات شهری در این شهر از رضایت اعضای این شورا نسبت به عملکرد شهرداری یاسوج خبر داد.

اعلام رضایت اعضای شورای شهر یاسوج از عملکرد شهرداری

ابراهیم عبدالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پروژه‌های شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با قوت در حال انجام هستند و چهره شهر یاسوج در حال تغییر است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به برخی از این پروژه‌ها گفت: پروژه تعریض خیابان جمهوری که از محورهای اصلی گردشگری این استان است در دستور کار بوده که فاز اول آن رو به اتمام است.

وی ادامه داد: رفوژ وسط و فواره‌های آن باقی مانده که به زودی شروع می‌شوند تا این خیابان مهم در یاسوج هم بار اصلی ترافیک شهر را به گردن بگیرد و هم فرصتی برای استفاده بیشتر گردشگران از جاذبه‌های طبیعی و منحصر به فردی چون آبشار زیبای یاسوج فراهم کند.

عبدالی از پیشرفت 30 درصدی پارک بزرگ ولایت یاسوج خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری از پارک ولایت و همچنین پارک کوی شهرداری که همزمان در دستور کار شهرداری هستند، سرانه فضای سبز مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به هفت متر می‌رسد که رقمی قابل قبول به نسبت مراکز سایر استان‌های کشور است.

وی ادامه داد: سایر پروژه‌های معمول از جمله آسفالت، جدول‌گذاری، کانال‌های دفع آب‌های سطحی نیز به مانند سابق با قوت و جدیت بیشتر در همه نقاط شهر در حال انجام است.

* با همه توان برنامه‌های شهرداری یاسوج را حمایت می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با برشمردن برخی دیگر از عملکرد مجموعه شهرداری تاکید کرد: مجموعه شورای اسلامی این شهر از عملکرد شهردار و تیم کاری آن راضی هستند و با همه توان چه در قانون‌گذاری و چه در پشتیبانی از اجرای برنامه‌های شهرداری کوتاهی نخواهیم کرد زیرا معتقدیم این کارها و خدمات برای مردم است نه اشخاص و مسئولان.

وی، با بیان اینکه احداث و تکمیل پل ابوذر با شتاب بسیار خوبی اجرا شده است، از تصویب و شروع مطالعات احداث چند روگذر و زیرگذر در شهر یاسوج خبر داد.

عبدالی، با اشاره به وجود تعامل بسیار خوب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی یاسوج با استانداری، تصریح کرد: این تعامل و همدلی به سود مردم است و ما شاهد هستیم از این رهگذر چه پروژه‌های خوب و ماندگاری در این شهر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ما تا آخرین لحظات به نرفتن آقای نیکزاد از استان امید داشتیم ولی هر استاندار دیگری هم که بیاید ما تلاش خواهیم کرد که همین رویه را با او نیز ادامه دهیم زیرا معتقدیم وجود همدلی و تعامل و همکاری برای بهبود خدمات به مردم است.

رئیس شورای اسلامی پایتخت طبیعت ایران، پرهیز از حاشیه‌ها و وجود همدلی و همگنی را در شورای اسلامی این دوره شهر یاسوج، موجب انجام خدمات و کارهای مؤثر و راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع در کنار تعامل سازنده با شهردار و مجموعه شهرداری خروجی خوبی را برای مردم رقم زده و خواهد زد.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول