اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

با بازی فیزیکی شهرداری ساوه را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: در مسابقه این هفته با شهرداری ساوه بازیکنان صبای قم با ارائه یک بازی فیزیکی برتری خود را به حریف دیکته خواهند کرد.

با بازی فیزیکی شهرداری ساوه را شکست می‌دهیم

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه در جدول رده‌بندی تنها سه امتیاز سبب ایجاد اختلاف بین جایگاه‌های سه تیم بالای جدول است، پیش‌بینی بازی سختی را مقابل شهرداری ساوه داریم ولی امیدوار هستیم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی بیان داشت: شهرداری ساوه تیم خوبی است اما بازیکنان صبای قم نیز در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند و قطعا برابر این تیم بازی خوبی ارائه خواهند کرد، ضمن اینکه تیم صبا به دنبال کسب هر سه امتیاز است تا موقعیت خود را در جدول لیگ تثبیت کند.

مربی تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه تا پایان لیگ برتر تمام مسابقات لیگ برتر برای ما پر‌اهمیت و به یک اندازه سخت و دشوار است اضافه کرد: نکته مهم این است که تمام بازیکنان ما هم‌اکنون در اوج آمادگی هستند و در دیدار با شهرداری ساوه با خیال راحت به میدان می‌رویم.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب سه امتیاز دیدار با لبنیات ارژن فارس موجب افزایش انگیزه بازیکنان صبا شده است یادآور شد: سه امتیاز بازی با شهرداری ساوه نیز بسیار تعیین‌کننده است زیرا شهرداری برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کند و ما به دنبال صعود به صدر جدول هستیم.

باقری عنوان داشت: بازی این هفته بسیار سرنوشت‌ساز است زیرا هم صبا و هم شهرداری ساوه با انگیزه کسب سه امتیاز بازی می‌کنند و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند، ضمن اینکه باید انتظار این را داشت که هر دو تیم بازی فیزیکی ارائه ‌کنند.

مربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: تیم صبای قم در این فصل لیگ برتر، با آمادگی روحی و جسمی خوبی در مقابل حریفان خود به میدان رفته است و تا این هفته نیز توانسته‌ایم در بین تیم‌های بالای جدول جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

وی خاطر نشان کرد: از لحاظ فنی کاملا مشخص است که تیم ما دارای شرایط و کیفیت خوبی است و این را در بازی با لبنیات ارژن فارس نیز دیدیم و این هفته در مصاف با شهرداری ساوه نیز می‌توانیم بازی‌ را ببریم تا مدعی بمانیم.

باقری ادامه داد: فکر می‌کنم بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشیم چون شهرداری ساوه با وجود اینکه هفته قبل در خارج از خانه به تیم صدرنشین صنایع گیتی پسند اصفهان باخته است، با این حال از تیم‌های خوب لیگ است و در خانه برای کسب امتیازات کامل بازی به میدان می‌آید.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه از هفته پنجم نیم فصل نخست مسابقات چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول