اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز حضور کاروان شهرداری قم در آذربایجان شرقی صورت گرفت

انتقال 160 کامیون آوار از روستای سرند از توابع بخش هریس

خبرگزاری فارس: انتقال و جابجایی 160 کامیون آوار از روستای سرند از توابع بخش هریس در نخستین روز کاری کاروان اعزامی شهرداری قم انجام شد.

انتقال 160 کامیون آوار از روستای سرند از توابع بخش هریس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کاروان اعزامی شهرداری قم در نخستین روز کاری خود علاوه بر جابجایی و انتقال 160 کامیون آوار از روستای سرند از توابع بخش هریس، نسبت به زیرسازی مجتمع خدمات رفاهی روستای سرند به منظور ساخت سرویس بهداشتی و حمام اقدام کرد.

با توجه به تخریب بسیار بالای روستاهای واگذار شده به شهرداری قم، عملیات انتقال و جابجایی نخاله و آوار در روستای سرند در حال انجام است و صبح امروز کاروان اعزامی شهرداری قم علاوه بر روستای سرند عملیات آواربرداری روستای دغدغان که در این زلزله 100 درصد تخریب شده است را آغاز کرد.

با توجه به تاکید شهردار قم مبنی بر تسریع در پیگیری امور آواربرداری روستاهای واگذار شده به شهرداری قم، کاروان اعزامی با سرعت عمل بسیار بالا در حال آواربرداری از روستاهای تخریب شده هستند.

شهرداری قم اوایل هفته جاری با اعزام کاروانی متشکل از شش دستگاه کامیون و کمپرسی، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت، یک دستگاه خودروی سواری کاپرا، یک دستگاه کانکس جهت استقرار گروه اعزامی، دو دستگاه تریلر و کمر شکن، یک دستگاه بازوغلطان به همراه یکی از معاونین خدمات شهری مناطق قم و 30 نفر از رانندگان و کارکنان شهرداری به این مناطق عزیمت کرده و به کمک مردم زلزله‌زده در آذربایجان شرقی شتافته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول