اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

استاندار جدید جذب 50 میلیارد تومان مصوب شهرداری‌ها را پیگیری کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های شهرداری و شورا به عنوان یک درخواست عمومی از استاندار جدید جذب 50 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور به شهرداری‌های استان اردبیل است.

استاندار جدید جذب 50 میلیارد تومان مصوب شهرداری‌ها را پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در نشست جمعی از اعضای شورا و مسئولان اردبیل اظهار داشت: انتظار داریم در فاصله کوتاه استاندار جدید اردبیل موفق به جذب این رقم شده و در نیمه دوم سال شهرداری اردبیل در این رابطه با مشکل خاص روبه‌رو نشود.

وی افزود: با انتصاب نیکزاد که چند سال پیش شهردار اردبیل بوده و به یقین از اوضاع منطقه نیز آگاه است انتخابی شایسته بوده که ما آن را به فال نیک می‌گیریم.

زنجانی تصریح کرد: یقین داریم حضور نیکزاد می‌تواند گره کور بسیاری از مسائل عمرانی استان به ویژه در حوزه عمران شهری را باز کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود از حمایت همه‌جانبه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از عملکرد شورا و شهرداری آن هم در خطبه‌های نماز جمعه قدردانی کرد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: شهردار اردبیل انسان با خلوص نیت، کم‌ادعا و همچنین متعصب در کارهای عمرانی و اجرایی است که شورا در عمر باقی مانده از خود سعی می‌کند پشتیبان واقعی از این مجموعه پر تلاش باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه  شهردار اردبیل نیز اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی کشورمان را تحت فشار قرار داده و با هجمه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی سعی می‌کند اقدامات شایسته را کم اهمیت جلوه دهد خدمتگزاران مردم در شهرداری اردبیل از ابتدای امسال تاکنون سعی کردند پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی را به بهره‌برداری برسانند.

صدیف بدری افتتاح و بهره‌برداری از 72 پروژه نیمه اول سال را یک حرکت بی‌نظیر و ماندگار توصیف کرد و اظهار داشت: هیچ دستگاه اجرایی و دولتی در این مدت نتوانسته است به اندازه شهرداری اردبیل خدمات و کار عمرانی به مردم ارائه کند.

شهردار اردبیل گل سرسبد این طرح‌ها و پروژه‌ها را بحث آسفالت‌ریزی خیابان‌ها معابر و کوچه‌ها عنوان کرد و گفت: تاکنون 140 هزار تن آسفالت در کارخانه‌های آسفالت اردبیل تولید و توزیع شده است.

بدری یادآور شد: این روند تا مناسب بودن فضای کار و تلاش ادامه خواهد داشت و ما سعی داریم در دو ماه آینده پروژه‌های آغاز شده را تکمیل و جمع‌بندی کنیم.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول