اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان خبر داد

بدهی 300 میلیارد ریالی دستگاه‎های اجرایی استان به شهرداری زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: شهرداری زنجان 300 میلیارد ریال از دستگاه‎های مختلف اجرایی و سازمان‎های مختلف استان طلب دارد.

بدهی 300 میلیارد ریالی دستگاه‎های اجرایی استان به شهرداری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب‎الله ملایی‎یگانه ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: بیش از 60 هزار تن آسفالت در سطح شهر زنجان ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان 300 میلیارد ریال بدهی دارد، اضافه کرد: 300 میلیارد ریال نیز از دستگاه‎های مختلف اجرایی مطالبات داریم که موفق به دریافت آن نمی‎شویم.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارشات دریافتی پروژه‎های عمرانی مصوب در ستاد عمران شهری شهر زنجان بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیش از 100 پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر زنجان در دست اجرا است که رضایت‎مندی نسبی شهروندان نیز مشاهده می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در حال پروژه خیابان زینبیه شرقی و غربی در دست اجرا است، تصریح کرد: در پروژه پل حضرت سیدالشهدا (ع) به میزان 20 میلیارد ریال، زمین‎های اطراف را تملک کرده‎ایم.

ملایی‎یگانه اجرای پروژه بلوار ولایت در فاز نخست 160 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در روزهای آینده بیش از 6 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‎گذاری در نمایشگاه تهران ارائه می‎کنیم.

در ادامه این جلسه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به تسریع در اجرای پروژه پل سیدالشهدا (ع) تاکید کرد و افزود: عقب ماندگی این پروژه سبب زیر سوال رفتن سایر خدمات توسط شهرداری می‎شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ساماندهی و سازماندهی نیروهای شهرداری زنجان ضرورت دارد، اضافه کرد: در حال حاضر 12 سازمان زیر نظر شهرداری زنجان است که چارت شهرداری را اشغال کرده است.

مسعود رضا خوشنام با تاکید بر اینکه بدنه شهرداری زنجان از نبود نیروهای متخصص رنج می‎برد، افزود: افراد مشغول در شهرداری سواد آنچنانی ندارند و باید این نیروهای غیر متخصص ساماندهی شوند.

وی اظهار داشت: با ساماندهی 12 سازمان دیگر که زیر نظر شهرداری زنجان است منبع درآمد برای این سازمان‎ها حاصل می‎شود و آنها متکی به شهرداری زنجان نمی‎شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول