اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد

پرداخت اعتبار 5 هزار میلیارد ریالی به شهرداری‏‌های زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در سال‏‌های اخیر 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‎های استان زنجان پرداخت شده است.

پرداخت اعتبار 5 هزار میلیارد ریالی به شهرداری‏‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه دیدار اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با استاندار اظهار داشت: شهرداری زنجان در اجرای برخی از پروژه‎ها با مشکل کمبود نقدینگی مواجه است.

وی ضمن گرامی‏داشت هفته دولت و با اشاره به اینکه دولت صادقانه برای اعتلا و پویایی کشور گام برمی‎دارد، خاطر نشان کرد: نمایشگاه دولت مهر گواه روشنی بر این ادعا است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه دولت مهر در استان زنجان شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه ارتباط مردم و مسئولان را بیشتر کرده است.

وی در زمینه شهرداری زنجان و مشکلات آن با اشاره به اینکه عدم توانایی پرداخت بدهی‏‌ها از جمله مشکلات شهرداری زنجان است، اضافه کرد: تعدادی از ارگان‎ها به شهرداری زنجان بدهکار هستند که متاسفانه با پیگیری‎های مستمر شهرداری، اقدام به پرداخت بدهی خود نکرده‏‌اند.

اصفهانیان با بیان اینکه برخی از طرح‏های شهر زنجان در قالب مهر ماندگار در دست اجرا است، ادامه داد: این طرح‎ها نیز تا پایان سال جاری به پایان می‎رسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان با مشکل کمبود نقدینگی و کمبود درآمد مواجه است، یادآور شد: در مجموع طی سال‎های اخیر بیش از 5 هزار میلیارد ریال به شهرداری‏‌های استان زنجان پرداخت شده است که این میزان اعتبار حمایت ویژه‏‌ای محسوب می‎شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه به منظور انتخاب شهردار جدید برای شهر زنجان جلسات متعددی در شورای اسلامی شهر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: به سرعت نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‏‌کنیم.

وی همچنین اقدامات کنونی صورت گرفته در شهرداری زنجان را مورد رضایت مردم دانست و افزود: این اقدامات با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته تا پایان سال جاری ادامه دارد و وضعیت شهر زنجان رضایت‎‌بخش‌ می‎شود.

در ادامه این جلسه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز خواستار تسریع در محقق‌شدن بدهی دستگاه‏‌های مختلف به شهرداری زنجان شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول