اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز:

شیراز به بلوغ عمرانی رسیده است

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: شهر شیراز در کارهای عمرانی به بلوغ رسیده است.

شیراز به بلوغ عمرانی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا خیراندیش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه عمرانی شهر شیراز در صدر مطالبات مردمی قرار گرفته است و مردم خود پیگیر پیشرفت و آبادانی شهرشان هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ابراز داشت: اقدامات خوبی که در احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح و دیگر پروژه‌های عمرانی صورت گرفته باعث شده است تا سطح توقع شهروندان نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های در حال احداث تصریح کرد: دهه فجر سال جاری شاهد بزرگ‌ترین افتتاح تاریخ شهرداری شیراز خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز اضافه کرد: هفت پروژه بزرگ شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر بیش از 100 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: تقاطع غیر هم‌سطح رضوان، تونل سعدی، تقاطع دکتر حسابی، بزرگراه آرین و غیره از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر شیراز است.

خیراندیش خاطرنشان کرد: شیراز امروز به یک بلوغ عمرانی رسیده و راه توسعه و آبادانی این شهر به طور کامل مشخص شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه 85 درصد از بودجه شهرداری شیراز در مباحث عمرانی هزینه می‌شود، اضافه کرد: بودجه سال جاری شهرداری شیراز یک‌هزار و 65 میلیارد تومان است که حجم عظیمی از این مبلغ هزینه عمرانی در شیراز می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت اجرایی تعدادی از پروژه‌های عمرانی شیراز افزود: پل بزرگ چمران با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در سال 92 افتتاح و تونل کوهسار مهدی با 64 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز در پایان تصریح کرد: البته شهر علاوه بر توسعه عمرانی به توسعه فرهنگی نیز نیاز دارد که در این راستا احداث تالارها و مساجد نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول