اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

شهرداری زنجان از نظر درآمدزایی با مشکل مواجه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری زنجان از نظر درآمدزایی با مشکل مواجه است.

شهرداری زنجان از نظر درآمدزایی با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا بهرام‎خانی ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: نمایشگاه دولت مهر دلیل روشنی بر توانایی و قدرت دولت‏‌های نهم و دهم است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در حال حاضر با مشکل درآمدزایی مواجه است، خاطرنشان کرد: از نظر هزینه‎ای مشکلی در این شهرداری وجود ندارد و نظارت بسیار خوبی در این زمینه صورت می‏‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان از نظر درآمد وابسته به دولت است، اضافه کرد: سال گذشته اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال به منظور اجرای پروژه‎ها به شهرداری تعلق گرفت.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز اعتباراتی به منظور اجرای پروژه‎های تعریف شده در شهرداری زنجان در نظر گرفته شده است.

بهرام‎خانی با بیان اینکه با ایجاد بسترها و زیرساخت‎های لازم باید سرمایه‎هایی که در سایر استان‎ها سرگردان است، جذب کنیم، ادامه داد: در حال حاضر مشارکت بخش خصوصی با پروژه‎های شهری بسیار پایین است و باید با یک برنامه‏‌ریزی منسجم و مناسبی مشارکت بخش خصوصی را در استان زنجان جلب کنیم.

وی با تاکید براینکه نرخ بیکاری در استان زنجان هشت درصد است، تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‎ها سبب اشتغال‌زایی در استان می‎شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: اکثر افراد بیکار در استان زنجان بیکاران فصلی هستند که در پروژه‏‌های ساختمانی مشغول می‏‌شوند.

عضو دیگری از شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه جلسه با بیان اینکه سرپرست کنونی شهردار زنجان با ناملایمات و بی‎مهری‎هایی روبه‎رو شده است، ادامه داد: با وجود این ناملایمات وی همه وظایف خود را به خوبی انجام داده است.

امامعلی دادخواه اظهار داشت: شهردار جدید باید فردی کارآمد و کاردان باشد تا در پیشبرد امور شهرداری زنجان دچار مشکلاتی نباشیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول