اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد خبر داد

راه‌اندازی BRT در مسیر حرم مطهر امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: ترافیک شهر مشهد از مهم‌ترین معضلات است که شهرداری در این زمینه با تمام قوای خود به راه‌اندازی هرچه سریع‌تر BRT در مسیر حرم مطهر می‌کوشد.

راه‌اندازی BRT در مسیر حرم مطهر امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری مشهد اظهار کرد: جامعه پایدار از نهاد خانواده شکل می‌گیرد و امروزه بی‌حجابی مهلک‌ترین ضربه به نهاد خانواده است.

وی افزود: در طرح حجاب و عفاف دستگاه‌های اجرایی باید با در نظرگیری اصل آگاهی و رفتار صحیح به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

وی در ارتباط با مشکلات اسکان زائران در شهریور ماه سال‌جاری گفت: شهریور ماه همه ساله مشهد پذیرای موج عظیمی از زائران در حریم رضوی بوده اما امسال بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر رشد بی‌سابقه‌ای از حضور زائران در مشهد را شاهد هستیم.

موحدیان در این راستا گفت: بر این اساس تمام نیروها در راستای خدمت‌رسانی، امنیت، اطلاع‌رسانی، بهداشت و سلامت و به‌ویژه اسکان به طور جدی باید فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: ترافیک شهر مشهد از مهم‌ترین معضلات یاد شده است که شهرداری در این زمینه با تمام قوای خود به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر BRT در مسیر حرم مطهر می‌کوشد و با وجود حدود 300 اتوبوس در اطراف حرم با راه‌اندازی BRT تعداد آنها به 70 می‌رسد.

وی همچنین افزود: راه‌اندازی BRT حمل و نقل را ساماندهی می‌کند و از آلودگی هوا و ترافیک می‌کاهد.

فرماندار مشهد با اشاره به اول مهر و بازگشایی مدارس گفت: مسئولیت آموزش و پرورش بسیار سنگین بوده و نیازمند تعاملات دیگر دستگاه‌ها در روز اول مهر و طول سال تحصیلی است.

وی خاطرنشان کرد: شهر مشهد با توجه به ظرفیت عظیم معنوی خود در دهه کرامت برنامه‌های متعددی را پایه‌ریزی کرده و فرهنگ تکریم این دهه باید توسط پایتخت معنوی کشور نهادینه و گسترش یابد.

موحدیان هدفمندی یارانه‌ها را از برنامه‌های دیگر ذکر کرد و ادامه داد: ستاد هدفمندی یارانه‌ها ساختار صحیح و ساماندهی شده ندارد و بر همین اساس ادارات باید در مسیردهی و سامان‌دهی آن مشارکت کنند.

فرماندار مشهد گفت: مراجعه مردم در بحث یارانه‌ها در زمینه تغییر سرپرست از مهم‌ترین آنهاست.

وی تاکید کرد: مشارکت و همکاری شرکت‌های خدماتی با دهیاران از مواردی است که به توسعه و پیشبرد اهداف نظام‌مند کمک می‌کند.

فرماندار مشهد با اشاره به هفته دولت و تکریم مقام شهیدان رجایی و باهنر افزود: ادارات و سازمان‌ها تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در تمام برهه‌های زمانی در برنامه‌های خود مدنظر داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد دفتر نمایندگی دیوان عدالت در مشهد، خواستار همکاری صمیمانه تمام ادارات و سازمان‌ها برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شد. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول