اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پایتخت طبیعت ایران:

افتتاح پل ابوذر، عیدی شهرداری به شهروندان یاسوجی

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج گفت: افتتاح و بهره‌برداری از پل ابوذر یاسوج عیدی این شهرداری به شهروندان در هفته دولت خواهد بود.

افتتاح پل ابوذر، عیدی شهرداری به شهروندان یاسوجی

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پل ابوذر در هفته دولت بازگشایی می‌شود تا مورد استفاده مردم این استان و گردشگران قرار گیرد.

شهردار یاسوج بیان کرد:‌ شهر یاسوج به علت توسعه جمعیتی و مهاجرپذیری، اکنون با گره‌های ترافیکی در چند نقطه شهر مواجه است که باید با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی، هم به فکر رفع معضل کنونی باشیم و هم آینده‌نگری داشته باشیم.

نگین‌تاجی ادامه داد: در همین تعطیلات عید فطر شاهد هجوم انبوه مسافران و گردشگران هستیم که خدمات به آن‌ها لازم و ضروری است.

وی تسهیل در عبور و مرور و خدمات ترافیکی را از جمله اقدامات مورد نیاز گردشگران و شهروندان هر شهری دانست و گفت: ساخت و احداث زیرگذر و روگذر در نقاط پرترافیک می‌تواند این تسهیل و روانی را در ترافیک به‌وجود آورد.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با اشاره به آماده شدن پل ابوذر در هفته دولت ادامه داد: کنارگذرها در این پل در حال آسفالت شدن هستند و روشنایی، روگذر و زیرگذر آنها نیز به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: بازگشایی پل ابوذر می‌تواند تا حد زیادی ترافیک یاسوج را هدایت و روان کند که امید است موجب رضایت مردم و شهروندان این شهر قرار گیرد.

نگین‌تاجی، انجام چنین خدماتی در مرکز هر استانی را مهم‌تر از سایر شهرها خواند و اضافه کرد: یاسوج نماد استان کهگیلویه و بویراحمد است و همه باید کمک کنند تا چهره این شهر و خدمات رفاهی و شهری آن روز به روز بهتر شود.

شهردار یاسوج گفت: افتتاح و بهره‌برداری از پل ابوذر یاسوج عیدی این شهرداری به شهروندان در هفته دولت خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول