اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح 7 طرح آبرسانی روستاهای دزفول

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، شهردار دزفول و دیگر مسئولین شهری طرح آبرسانی به هفت روستای زاویه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 7 طرح آبرسانی روستاهای دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر11 میلیارد و 874 میلیون ریال از منابع استانی احداث شده است که مجموعه‌ای شامل، حفر و تجهیز چاه عمیق آب شرب، حدود 10 کیلومتر لوله گذاری، تملک زمین، ژنراتور، محوطه سازی، نصب سیستم‌های تله متری و اسکادا و چندین مورد تأسیسات دیگر را شامل می‌شود.

محمدرضا رحمتی مهر گفت: با راه اندازی این واحد، آب شرب 7 روستای زاویه به نام‌های، حاجیان، مرادی، حمودی، مشعلی، عزیب، سیدان و خرسان را با تعداد 475 خانوار تأمین خواهد کرد.

وی افزود: دستگاه‌های تعبیه شده در این پروژه آبرسانی از پیشرفته‌ترین امکانات موجود در کشور هستند که می‌توان به سیستم اسکادا و تله متریک اشاره کرد.

رحمتی‌مهر خاطر نشان کرد: این سیستم‌ها قادر خواهد بود به طور هوشمند شیرهای ورودی و خروجی به منابع آب را به صورت خودکار و هوشمند انجام دهند و دیگر آنکه از طریق اینترنت و اتصال به شبکه کلیه عملیات آبرسانی را مدیریت کرد.

وی تأکید کرد: دزفول با داشتن گستردگی زیاد مناطق روستایی و صعب‌العبور یکی از سخت‌ترین مکان‌های خدمت‌رسانی به مردم است، در شرایطی که دورترین و نزدیک‌ترین منطقه‌ تحت پوشش آبفار دزفول حدود 185 کیلومتر از هم فاصله دارند ولی پرسنل زحمت‌کش این اداره توانسته‌اند با توکل بر خدا بر مشکلات فائق آمده و به صورت شایسته به مردم خدمت نمایند.

مدیر آبفار دزفول افزود: سه طرح بزرگ آبرسانی دیگر در مناطقه شهیون و شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که در آینده‌ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول