اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

تعامل شهرداری قم با مؤسسات مرتبط با کودکان و نوجوانان

خبرگزاری فارس: شهردار قم از تعامل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با مؤسساتی که در رشد و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان نقش دارند، خبر داد.

تعامل شهرداری قم با مؤسسات مرتبط با کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری در حاشیه بازدید از برگزاری سیزدهمین مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری قم یک شهر بین‌المللی است و وقتی که این شهر متعلق به جهان تشیع است برای جمهوری اسلامی ایران باید یک مهد و محلی برای میزبانی مسابقات علمی سراسر کشور باشد.

وی افزود: برای برگزاری این مسابقه کشوری در استان قم، تمام تلاش‌ها صورت گرفته است تا میزبانی قم در شأن شهر کریمه اهل بیت(س) و به بهترین وجه انجام شود.

شهردار قم بیان کرد: با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفته ممکن است کاستی‌هایی در برگزاری این مسابقات وجود داشته باشد که باید مسئولان استان و مجموعه مدیریت شهری برای برطرف کردن مشکلات موجود برنامه‌ریزی کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح برای برگزاری این دوره از مسابقات که با شور و نشاط جوانان، دانش‌آموزان و آیندگان این کشور به میزبانی قم صورت می‌گیرد تمام امکانات لازم و موارد جانبی فراهم شود.

دلبری ادامه داد: امیدواریم با برطرف کردن مشکلات و کاستی‌ها بدون نگرانی و دغدغه به برگزاری این دوره از مسابقات در آینده بپردازیم. 

شهردار قم ابراز داشت: مدیریت شهری قم برای برگزاری بهتر چنین برنامه‌هایی در این سطح آمادگی دارد تا همکاری‌های لازم را انجام دهد تا بتوانیم هنگام حضور میهمانان از تمام نقاط کشور در این شهر میزبان خوبی باشیم.

وی به ماموریت جدید معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم اشاره و بیان کرد: در این ماموریت با مؤسساتی که در رشد و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان نقش دارند تعامل برقرار خواهیم کرد.

دلبری اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های متقابل و ظرفیت‌هایی که در مدیریت شهری، فرهنگسراها و بوستان‌ها است به برگزاری مسابقات محلی اقدام می‌کنیم تا شاهد رشد این شهر در علوم گوناگون به ویژه علم رباتیک باشیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول