اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

دولت حمایت ویژه‎ای از شهرداری‎ها کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دولت حمایت ویژه‎ای از شهرداری‎ها کرده است.

دولت حمایت ویژه‎ای از شهرداری‎ها کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: شهرداری زنجان همکاری بسیار خوب و تنگاتنگی با مسئولان استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از استان‎ها بین اعضای شورا درگیری وجود دارد، خاطرنشان کرد: ارتباط خوب اعضای شورای شهر زنجان جایگاه ویژه‎ای را برای آنها در استان ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در زمینه درآمد شهرداری‎ها با بیان اینکه معمولا اکثر شهرداری‎ها با این مشکل مواجه هستند، اضافه کرد: دولت در طول خدمت خود حمایت‏‌های ویژه‏‌ای از شهرداری‎ها کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی یک ظرفیت بسیار خوبی برای درآمدزایی در شهرداری‎ها محسوب می‎شود، تصریح کرد: از این ظرفیت‎ها استفاده خوبی در استان نشده است.

احمدی به مشارکت شهرداری‌ها با اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد و گفت: همکاری با آموزش و پرورش سبب تقویت منبع درآمد شهرداری‎ها می‎شود.

وی به بدهی دستگاه‎های مختلف اجرایی به شهرداری‎ها نیز اشاره کرد و ادامه داد: دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف کمک بزرگی برای برطرف‌کردن مشکلات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز برای انجام امور استفاده کرد، تصریح کرد: نمایندگان آمادگی خود را برای همکاری در انجام امور شهری اعلام کرده‏‌اند.

وی انتخاب شهردار را از مجموعه شهرداری به صلاح شهر زنجان دانست و گفت: تورم نیروها در شهرداری نیز ساماندهی شود.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر مردم شهر زنجان از عملکرد شهرداری به ویژه در زمینه آسفالت خیابان‎ها و ورودی شهر رضایت کاملی دارند، ادامه داد: این اقدامات در دید مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی یادآور شد: وضعیت شهر زنجان در حال حاضر ساماندهی شده است و باید این روند ادامه‎دار باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول