اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خبر داد

پرداخت 2 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری یاسوج

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج از پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از مجموع 14 میلیارد و 800 میلیون بدهی این شهرداری خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری یاسوج

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج 14 میلیارد و 800 میلیون تومان بدهی داشت که پرداخت این بدهی‌ها از مسائل و دغدغه‌های این واحد مدیریتی برای ارائه خدمات به شهروندان بوده است.

شهردار پایتخت طبیعت ایران افزود: بیشتر این بدهی‌ها مربوط به تامین اجتماعی، مالیات بر ارزش افزوده، سی.ان.جی و بدهی‌های مردمی بوده است.

وی گفت: حدود یک میلیارد تومان دست مردم چک داشتیم که در این رابطه بسیار اذیت شدیم و تحت فشار بودیم که در این راستا مبلغ 800 میلیون تومان از چک‌هایی که دست مردم داشتیم را پاس کردیم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه سایر بدهی‌ها به صورت قسطی در حال پرداخت است، ابراز داشت: تاکنون دو و نیم میلیارد تومان از مجموع بدهی‌ها پرداخت شده است.

نگین‌تاجی با اشاره به حمایت‌های کم‌نظیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت‌های عمرانی شهرداری، یادآور شد: امسال با حمایت استاندار که واقعا جای قدردانی دارد، پروژه‌های خوب و به درد بخوری را شروع کردیم که همگی با روند خوبی در حال احداث هستند.

وی، اتصال آبشار یاسوج به جاده جنگلی تحت عنوان جاده برگشت آبشار، اجرای 18 هزار و 500 تن آسفالت، اجرای 35 کیلومتر کانال آب، دو و نیم کیلومتر کانال دفع آب‌های سطحی، احداث نمایشگاه در شرف‌آباد یاسوج را نمونه‌ای از اقدامات این واحد مدیریتی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

نگین‌تاجی افزود: اگر سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری کند، این نمایشگاه آماده برگزاری نمایشگاه پاییزه در یاسوج خواهد بود. این نمایشگاه با کاربری ویژه ساخته شده که امید است مورد رضایت مردم و استفاده‌کنندگان قرار گیرد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: این شهرداری با جدیت هر چه تمام‌تر روی انجام خدمات ماندگار و مؤثر برای آینده شهر یاسوج تمرکز کرده که موفقیت در این راه نیازمند همکاری و همراهی در وهله اول خود مردم و شهروندان و در وهله دوم مسئولان و سایر ادارات است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول