اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا شنبه انجام می‌شود

مصاف شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج برای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج شنبه فردا ساعت پنج عصر در ورزشگاه تختی یاسوج برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجانی به مصاف هم می‌روند.

مصاف شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج برای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تمرینات منظم خود را در برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: به همت همه اعضای تیم و مسئولان و زحمت‌کشان شهرداری یاسوج در آمادگی خوبی به سر می‌بریم و در آینده با شروع مسابقات روز به روز این آمادگی بیشتر خواهد شد.

غدیری با بیان اینکه تیم‌های دیگر از جمله شاهین بوشهر و ماشین‌سازی و سایر تیم‌ها با بضاعت مالی بالایی تیم خود را بسته‌اند، اظهار کرد: هر کدام از این تیم‌هایی که نام بردم سه تا چهار برابر ما خرج کرده‌ و امکانات و بازیکنان نامی‌تری را جذب تیم خود کرده‌اند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: البته ما هم با درایت مسئولان و صبر و حوصله‌ای که به خرج دادیم تیم بدی نبسته‌ایم و امیدواریم که با همت و توان و به لطف غیرت بازیکنان و حمایت هواداران و لطف رسانه‌ها برای ایجاد فضای بی‌حاشیه بتوانیم موفقیت لازم را که همانا راهیابی به لیگ برتر بوده کسب کنیم.

وی به بازی دوستانه فردا شنبه این تیم مقابل شاهین بوشهر اشاره کرد و افزود: در این دیدار که با هدف اصلی کمک به هموطنان زلزله‌زده به میدان می‌رویم تیم خود را نیز محک خواهیم زد.

غدیری تیم شاهین بوشهر را یکی از تیم‌های خوب و پرامید لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر معرفی کرد و گفت: در این دوره از مسابقات فوتبال دسته اول فوتبال کشور باید به مصاف چنین تیم‌هایی برویم که از همه نظر دارای امکانات هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به جذب بازیکنان جدید این تیم اشاره کرد و گفت: علی کردی و غلام عباسفرد دوباره به تیم ما بر خواهند گشت و امیدواریم که مشکل دو بازیکن ما که از نفت مسجد سلیمان به تیم ملحق شده‌اند نیز برطرف شود.

غدیری در پاسخ به این سئوال که در دوره جدید بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با چند درصد بازیکنان جدید در ترکیب اصلی به میدان خواهید رفت، عنوان کرد: حداقل 40 تا 50 درصد ترکیب اصلی تیم ما را بازیکنان جدید تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول