اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شهردار زنجان از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: با توجه به تسریع در انتخاب شهردار، شهردار زنجان باید از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود.

شهردار زنجان از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‎‏نژاد ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر زنجان اظهار داشت: صداقت و اخلاص در عمل یکی از مهم‏ترین ویژگی‎های مدیریتی مدیران انقلابی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مدیران را به اقتباس از ویژگی‏های شهید رجایی تشویق می‏کنیم، خاطر نشان کرد: اخلاص و ولایت‎مداری و خدمت بی‌منت شهید رجایی در ذهن مردم و باورهای عمومی ماندگار شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ماندگاری خدمات و سبک مدیریت در گرو اخلاص در عمل و روراستی با مردم است، اضافه کرد: مسئولان نباید یک مدیریت تصنعی داشته باشند چون مردم عملکرد و اعمال آنها را ارزیابی می‎کنند.

وی با بیان اینکه اگر به مردم خدمت نکنیم در ذهن‎ها ماندگار نمی‎شویم، تصریح کرد: مردم‎داری یکی از مهم‌‎ترین اصول در مدیریت است و باید با صداقت کامل در انجام امور و خدمات کوشا باشیم.

رئوفی‎‏نژاد با اشاره به اینکه همه اقدامات دولت‎های نهم و دهم به صورت کاملا مستند و با آمار و ارقام ارائه می‎شود، ادامه داد: ماندگاری خدمات دولت به دلیل پرداختن به امور در همه ابعاد مادی و معنوی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی‎ها اقدامات دولت را نوعی تظاهر تلقی می‎کردند، افزود: امروز عملکردها و دستاوردهای رئیس جمهور برای همه الگو شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه وحدت و همدلی در استان زنجان یکی از مهم‎ترین سرمایه‎های استان است که برخی‎ها این وحدت را خیلی بر نمی‌تابند، اضافه کرد: وحدت و انسجام در استان زبانزد همه است.

وی در زمینه انتخاب شهردار با بیان اینکه ظرفیت عزتی بیشتر از شهردار شدن است و این پست شخصیت وی را تنزل می‏دهد، ادامه داد: وی در پست بزرگ‎تر خدمات بیشتری را به مردم ارائه می‎دهد.

رئوفی‎نژاد با اشاره به اینکه عزتی فردی بود که بنا به دلایلی کوله‎پشتی خود را برداشته و از استان زنجان رفت، تصریح کرد: وی اقدامات بسیار زیادی در استان زنجان انجام داده است که ماندگار است.

وی همچنین با بیان اینکه استان زنجان تنها استانی است که مدرک تحصیلی شهردار آن کاردانی بوده است، ادامه داد: شهردار باید از داخل خود مجموعه شهرداری انتخاب شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول