اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار ری:

فرمانداری ری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون‌ عمرانی فرماندار ری با تأکید بر مقابله با متجاوزان به طبیعت گفت: در جلسه‌ای که با عنوان ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز با ریاست فرماندار ری داشتیم، قرار شد ادارات شهرستان با افراد متخلف برخورد کنند.

فرمانداری ری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری می‌کند

امیر محبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با نشست ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری شانزدهمین دوره اجلاس غیرمتعهدها قرار داریم و امکان دارد برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب سوء استفاده کنند، ما در بررسی ساخت و سازها دقت بیشتری می‌کنیم.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان ری افزود: ما برای مقابله با متخلفان و متجاوزان در عرصه منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهرها و روستاها، جلسه‌ای با عنوان ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور ادارات عضو ستاد و به ریاست فرماندار ری تشکیل دادیم.

ادارات با متجاوزان به طبیعت برخورد کنند

وی در ادامه در تشریح جزئیات جلسه بیان داشت: در این جلسه از ادارات درخواست شد تا با تمام قوا با کسانی که زمین‌خواری، تجاوز به بیت‌المال و ... می‌کنند، ضمن ایجاد کشیک و نگهبانی برخورد کنند.

 

محبی با اشاره به دستورالعمل ارسال شده به دستگاه‌های خدمات‌رسان یادآور شد: بنا بر تأکید استاندار در جلسه 24 مرداد سال جاری، کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران وظیفه دارند از به وجود آمدن اختلال در ارائه خدمات، قطعی احتمالی و نارضایتی مردم جلوگیری کنند.

 

دستگاه‌های خدمات‌رسان تلاش بیشتری کنند

معاون‌ عمرانی فرماندار شهرستان ری در پایان در ادامه خواندن دستورالعمل استاندار به کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید از اول شهریور ماه ضمن تدارک تمهیدات کافی، مراقبت و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها، باید گزارش کار خود را به‌صورت روزانه به حوزه معاونت عمرانی تحویل دهند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول