اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری مراسم تجلیل از قهرمان کشتی المپیک:

سوریان برگ زرینی در تاریخ شهرری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با توجه به خصلت‌های پهلوانی موجود در سوریان گفت: وی توانست اولین مدال طلای المپیک را برای کشتی فرنگی کسب کند و موجب تقویت روحیه سایر ورزشکاران شود و از این جهت در تاریخ ری جاودانه می‌ماند.

سوریان برگ زرینی در تاریخ  شهرری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در حاشیه مراسم تجلیل از حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی مسابقات المپیک 2012 لندن ضمن تشکر از حضور مردم قدردان شهرستان ری گفت: قهرمانی حمید سوریان برای همه ما بسیار ارزنده و ارزشمند است و همه ما برای قدردانی از زحمات او در این مراسم حاضر هستیم.

فرماندار شهرستان ری در ادامه با اشاره به زلزله آذربایجان بیان داشت: از خداوند متعال مسئلت می‌کنم که مرحوم شدگان این حادثه را بیامرزد و به باقی‌ماندگان صبر جزیل عطا کند.

وی افزود: این مراسم برای تجلیل از حمید سوریان است چرا که وی برگ زرینی در تاریخ ری است. کار او بسیار قابل تحسین است زیرا بعد از 40 سال اولین طلای المپیک را گرفت و باعث شد تا روحیه سایر کشتی گیران نیز افزایش پیدا کند و همین کار مسبب کسب رتبه 17 در بین بیش از 200 کشور جهان شد.

باقرنژاد تصریح کرد: امیدواریم وزارت ورزش و جوانان و معاونانشان به همه عرصه‌های ورزش توجه داشته باشند تا مجددا شاهد کسب افتخار توسط جوانان غیور ایرانی باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: این مراسم برای اظهار همدردی با مردم آسیب دیده آذربایجان بر پا شده است و می‌توانید کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تا روز جمعه ساعت 5 بعدازظهر به یکی از مراکز پایگاه‌های بسیج، مساجد، کمیته‌های هلال احمر و سازمان‌های بهزیستی تحویل دهید.

فرماندار شهرستان ری ابراز داشت: این طرح توسط حمید سوریان به ما پیشنهاد شد و ما هم آن را با کمال میل قبول کردیم و این حرکت اخلاقی و فرهنگی پهلوان ری را شایسته دانستیم و قرار شد کاروانی با سرپرستی سوریان روز جمعه ساعت 5 بعد از ظهر به سمت آذربایجان حرکت کند.

وی در پایان با اشاره به اقدام خداپسندانه این ورزشکار گفت: سوریان 14 سکه از سازمان شورای ورزشی هدیه گرفت که این سکه‌ها را به مردم آذربایجان بخشید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول