اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری همدان:

ویژگی مهم بسیج انعطاف‌پذیری ساختاری و سازمانی آن است

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری همدان گفت: ویژگی مهم بسیج انعطاف‌پذیری ساختاری و سازمانی آن است که از ابتدای شکل‌گیری آن تاکنون مطرح بوده و همه بر آن تأکید دارند.

ویژگی مهم بسیج انعطاف‌پذیری ساختاری و سازمانی آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای قشر بسیج کارگری و کارمندی استان همدان اظهار داشت: ویژگی مهم بسیج انعطاف‌پذیری ساختاری و سازمانی آن است که از ابتدای شکل‌گیری آن تاکنون مطرح بوده و همه بر آن تأکید دارند.

وی ادامه داد: در بحث بسیج و تشکیل آن در بین اقشار کارمندی و کارگری باید به عمق فرهنگ دینی اکتفا کنیم چرا که مفهوم بسیج متغیر‌های زیادی را می‌پذیرد و در مقطع زمانی متفاوت در فرهنگ ما عمیق می‌شود.

سرپرست استانداری همدان با تأکید بر لزوم ایجاد بحث انعطاف‌پذیری در همه ارگان‌ها عنوان کرد: تراز شورای عالی بسیج باید تراز راهبردی را در مجموعه استان ایجاد کند و به بخشی از هدف نهایی بسیج که به فرموده رهبری ایجاد 100 درصدی بسیج در جامعه است، برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما نواقصی را در شورای بسیج کارگری و کارمندی شاهد هستیم اما وجود 14 هزار نفر از جوانان بسیج ما در اعتکاف نشان از وجود 85 درصدی بسیجیان در جامعه است حال شاید این تعداد در قالب عضویت بسیج نباشد اما همه ما به نوعی بسیجی هستیم.

فامیل‌کریمی به بحث نوگرایی در این اساسنامه اشاره و عنوان کرد: نوگرایی در این اساسنامه باید از تراز بالایی برخوردار باشد چرا که بحث نوگرایی خود به نخبه‌پروری در این قشر کمک می‌کند.

سرپرست استانداری همدان افزود: آمار نخبگی ما باید در دستگاه‌ها مشخص شود تا بتوانیم آنان را به جامعه معرفی و از توانایی آنان استفاده کنیم و در کنار این نخبگان هم تعداد دیگری از بسیجیان پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

وی در رابطه با واحد کارگری و نبود واحد‌های بزرگ کارگری در استان اذعان کرد: در استان همدان واحد‌های کارگری بزرگی وجود ندارد اما واحد‌های متوسطی را داریم که با قرار دادن این واحد‌ها در کنار یکدیگر می‌توانیم یک مجتمع ایجاد و تشکل‌های بسیج کارگری را راه‌اندازی کنیم اما با وجود تمام مشکلات و مسائل نیز که مطرح شود ما نباید از جامعه کارگری و بسیج آن غافل شویم.

سرپرست استانداری همدان اعلام موجودیت شورای عالی کارگری و کارمندی، تشکیل دو شورا به صورت مستقل و همچنین برگزاری جلسات شورای عالی را به صورت فصلی از جمله مصوبات این جلسه بیان کرد.

وی در پایان سخنانش، حضور دو نفر از فرمانداران به نمایندگی از فرمانداران استان در این شورا، برگزاری نشست جمع مدیران استان در خصوص تشکیل شورای بسیج و تشکیل مجمع شورای عالی را خواستار شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول