اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در شهر تهران صورت گرفت

اطلاع از زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌های شهرری با ارسال پیامک

خبرگزاری فارس: سامانه اطلاع از زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌ها با ارسال پیامک در جنوب تهران راه‌اندازی شد.

اطلاع از زمان‌بندی حرکت اتوبوس‌های شهرری با ارسال پیامک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌دنبال اجرای طرح مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی در شهرری و با پیاده‌سازی نرم‌افزار تلفن همراه، از این پس شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک از زمان حرکت اتوبوس‌های این منطقه مطلع شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط، اظهار داشت: به‌دنبال اجرای طرح مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی و با پیاده‌‌سازی نرم‌افزار تلفن همراه، از این پس شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک کد ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه به شماره 2000111 از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه مربوطه مطلع شوند.

علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه طرح مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی برای نخستین‌بار در شهر تهران در شهرری به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: 25 وب کیوسک در ایستگاه‌های برتر اتوبوس، 395 دستگاه ردیاب (GPS) بر روی اتوبوس‌ها و دو نمایشگر بزرگ هوشمند در دو نقطه مهم شهری به‌دنبال هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی در این منطقه نصب شده است که امکان دسترسی شهروندان به اطلاعات سفرهای درون شهری را ایجاد کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: نصب وب کیوسک‌های ایستگاه‌های اتوبوس در دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله نخست، 25 ایستگاه برتر از جمله پارکینگ شهرری، مترو شهرری، میدان معلم، بیمه حسین‌آباد، چهارراه خط آهن، صفائیه، رفاه، امامزاده عبدالله (ع) و دولت‌آباد به این نمایشگرهای هوشمند مجهز شده‌اند.

این گزارش حاکی است، گزینش ایستگاه‌های منتخب بر اساس میزان تردد مسافران و محورهای اصلی این منطقه بوده است که نصب صندلی‌های استاندارد، نصب سایبان‌های جدید، رنگ‌آمیزی و رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌های مورد اشاره از جمله اقداماتی است که همزمان با نصب نمایشگرهای هوشمند انجام شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول