اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج تأکید کرد

نظارت مستمر و جدی بر ساخت و سازها در کرج

خبرگزاری فارس: معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج بر نظارت مستمر و جدی بر ساخت و سازها در کرج تأکید کرد.

نظارت مستمر و جدی بر ساخت و سازها در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا بیداخویدی ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان خدمات شهری و شهرسازی مناطق  12 گانه کرج اظهار داشت: باید روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان کنترل شده و اقدامات اساسی به منظور کاهش و از بین رفتن این معضل انجام شود.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز در بخش ساخت و سازها مشکلات زیادی وجود دارد که باید مسئولان مربوطه باید نظارت مستمری بر ساخت و سازها در این کلانشهر داشته باشند.

این مسئول بر ایجاد تیم‌های نظارتی و کنترلی به منظور نظارت بر ساخت و سازها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نظارت مستمر کارشناسان بر این مهم ضرورت دارد.

بیداخویدی گفت: برخی از افراد سودجو برای رسیدن به اهداف خود اقدام به ساخت وسازهای غیرمجاز می‌کنند و متأسفانه شهرداری و عوامل آن زیر سئوال رفته لذا باید با اجرای طرح‌های مختلف مانع از این مهم شد و افکار مردم را نسبت به عملکرد شهرداری مثبت کرد.

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل تیم‌های نظارتی در مناطق 12گانه شهرداری خبر داد و اعلام کرد: این تیم‌ها به صورت ویژه بر امور ساختمان‌های دارای پروانه نظارت و تخلفات را گزارش می‌کنند.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا مهندس ناظر وظیفه بازدید و بررسی مراحل ساختمان‌های دارای پروانه را دارد که باید تمامی تخلفات را گزارش کند و در صورت عدم تخلف، ادامه مراحل را تایید کند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول