اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه شب‌های قدر

شهرری آماده میزبانی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) است

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اعلام آمادگی این منطقه برای میزبانی شب‌های قدر از پاکسازی و زیباسازی خیابان‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

شهرری آماده میزبانی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، اصغر عطائی گفت: در آستانه فرا رسیدن شب‌های قدر به منظور بهبود سیمای عمومی شهر نماهای بدمنظر خیابان‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله خیابان‌های ادیب کاشانی و شهید نعیمی واقع در ضلع شرق و جنوب حرم با 14 هزار مترمربع مواد پوشاننده زیباسازی شد.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت پاکسازی محل‌های حضور زائران خاطرنشان کرد: زمین‌های بایر واقع در ضلع شرق و جنوب حرم با حجم عملیات 24 هزار مترمربع با مشارکت واحد موتوری سنگین منطقه و اداره خدمات شهری ناحیه 5 این منطقه پاکسازی شده و 210 تن خاک و نخاله مازاد از اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جمع‌آوری شد.

وی به نورپردازی سراهای محله ولی‌آباد و سرتخت و مسجد امیرالمومنین اشاره کرد و اظهار داشت: رنگ‌آمیزی 500 متر از موانع ترافیکی و 2 هزار و 500 متر طول جداول و بلوک سیمانی، شستشوی نمای سرای محله ولی‌آباد، نظافت و لایروبی یک هزار مترمربع انهار، بهسازی 300 هزار مترمربع فضای سبز، کاشت یک هزار بوته نشاء گل و سم‌پاشی 100 اصله درخت از جمله اقداماتی است که به منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد محیطی آرام و پاکیزه برای زائران در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 در پایان به آماده‌سازی سرویس‌های عمومی بهداشتی و استقرار یک دستگاه سرویس بهداشتی پرتابلی در ضلع شرق حرم اشاره کرد و یادآور شد: در شب‌های قدر شش دستگاه خودرو در خیابان حرم و درب ورودی شماره 9 حرم (ضلع شمال) مستقر هستند که در محدوده برپایی مراسم شب‌های قدر اقدام به جمع‌آوری پسماند خشک می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول