اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسلمانان از اجتماع یک میلیاردی به بهترین نحو بهره‌برداری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسلمانان با جمعیت حدود یک میلیاردی باید از اجتماعی که دارند به بهترین نحو بهره‌برداری کنند.

مسلمانان از اجتماع یک میلیاردی به بهترین نحو بهره‌برداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مرکز استان مازندران با تبریک عید بزرگ فطر به مسلمانان جهان اظهار داشت: عید فطر و عید قربان از اعیاد صدر اسلام هستند و  عیدی است که رسول الله به امر خدا این دو روز را عید نامیدند.

وی با تاکید بر اهیمت عید فطر و عید قربان تصریح کرد: رسول‌الله شخصا در مراسم عید فطر و عید قربان حضور داشتند و نماز و خطبه این دو عید را می‌خواندند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: عید بزرگ فطر متعلق به مسلمانان جهان است و اگر منویات رسول‌الله در مورد اسلام کاملا توسط مسلمین انجام می‌شد امروز مسلمانان در جای جای جهان دچار مشکل نمی‌شدند.

وی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه، کشته شدن مردم سوریه به دست تروریسم‌ها، سوزاندن مردم میانمار و کشته و زخمی کردن مردم بحرین را مهم‌ترین مشکلات حال حاضر مسلمین جهان عنوان کرد و بیان داشت: آل خلیفه و رژیم صهیونیستی و آل یهود مسببان اصلی این جنایت بر ضد مسلمانان هستند.

طبرسی تاکید کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر متحد بودند امروز باید در برابر رژیم صهیونیستی در صفی منسجم و یکپارچه برای دفاع از ملت فلسطین در کنار هم قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به خیانت برخی از اعراب به مسلمانان گفت: استکبار با نفوذی که در بین اعراب ایجاد کرد و با تفرقه عده‌ای از مسلمانان را به جان هم انداخت تا منافع رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اشغال چندین ساله فلسطین توسط ایادی کفر و نفاق خاطرنشان کرد: آمریکا با تفرقه‌ای که بین مسلمانان ایجاد کرد حدود 60 سال این کشور اسلامی را اشغال کرد.

این مسئول یادآور شد: مسلمانان با جمعیت حدود یک میلیاردی باید از اجتماعی که دارند به بهترین نحو بهره‌برداری کنند.

طبرسی اضافه کرد: اگر اجتماع مسلمین با اتحاد و همدلی آمیخته بود کسی جرات نگاه چپ به مسلمین نداشت.

این مسئول با اشاره به وجه اشتراکات مسلمانان در سطح جهان خاطرنشان کرد: قرآن، پیامبر، امامان معصوم، کعبه، نماز، ایام حج، اعیاد بزرگ مسلیمن و نماز جمعه مهمترین اشتراکاتی است که مسلمین در اختیار دارند ولی از این وجه اشتراکات به نحو مناسبی استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به همکاری برخی کشورهای اسلامی برای از بین بردن سوریه بیان داشتند: کشورهایی مثل عربستان، قطر و ترکیه با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی  در تلاش هستند که این کشور اسلامی را به چالش بکشند.

طبرسی ادامه داد: اسراییل و آمریکا با طرح به چالش کشیدن سوریه به دنبال ضربه زدن به لبنان، حزب‌الله و مقاومت مردم فلسطین است.

این مسئول در پایان با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان شرقی خواستار کمک مردم مازندران به زلزله‌زدگان این خطه از کشور اسلامی شد.

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول