اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

مسلمانان در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی متحد باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سنندج بر حفظ وحدت و انسجام مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

مسلمانان در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی متحد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفت شهر سنندج با تقدیر از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار کرد: روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان و روزی است که همه جهانیان و آزادی‌خواهان دنیا فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و این رژیم منحوس و نژادپرست را مورد لعن و نفرین قرار می‌دهند.

وی افزود: به برکت پیروزی نظام مقدس اسلامی در ایران و پیرو منویات عالمانه امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس و دفاع از حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین اعلام شد که با گذشت بیش از 33 سال از این ایده متعالی شاهد فراگیر شدن ندای عدالت‌خواهی و دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین در جای جای دنیا هستیم.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: روز قدس روز بیداری امت اسلامی و تبلور اتحاد و انسجام همه مذاهب اسلامی است و باید در این روز دشمنان احساس خطر کنند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی به عنوان محور بیداری اسلامی در جهان مطرح بوده و مشارکت و حضور گسترده مردم ایران در صحنه‌های مختلف به عنوان الگویی عملی برای همه مسلمانان جهان به شمار می‌آید.

ماموستا راستی اظهار داشت: اسلام هیچگونه مرزی نمی‌شناسد و آموزه‌های والای این دین جامع روز به روز در سطح جهان گسترش پیدا می‌کند و به فضل الهی و پیرو وعده الهی آینده جهان در قلمرو اسلام خواهد بود.

وی افزود: روز جهانی قدس، روز یکدلی، وحدت و انسجام مردم مسلمان جهان و بهترین فرصت برای قدرت‌نمایی مسلمانان در برابر دنیای استکبار است.

ماموستا راستی با بیان اینکه روز قدس نمادی برای سر زندگی و پویایی جهان اسلام است، اظهار داشت: این امر مهم نشان‌دهنده آن است که مسلمانان برای مقابله با مستکبران و آینده جهان اسلام در تکاپو هستند.

امام جمعه موقت سنندج به حوادث اخیر در کشور سوریه اشاره کرد و افزود: هرگونه دخالت خارجی در آینده مردم سوریه محکوم بوده و باید مردم آن کشور برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.

وی افزود: حمایت معنوی و همه‌جانبه از ملل مستضعف در راه رهایی از استضعاف و کسب استقلال و آزادی از سیاست‌های محوری نظام مقدس اسلامی است و در این مسیر نیز مردم مسلمان ایران همواره هماهنگ و پشتیبان مسئولان بوده و تا آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌های غاصب تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ضرورت پرداخت زکات فطریه و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و آداب و شرایط پرداخت زکات فطریه را برای نمازگزاران سنندجی بیان کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول