اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

تحریم و تهدید مسلمانان را از اهدافشان دور نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساوجبلاغ گفت: تحریم و تهدید مسلمانان را از اهدافشان دور نمی‌کند.

تحریم و تهدید مسلمانان را از اهدافشان دور نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ناطقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساجبلاغ اظهار داشت: دشمنان بر این تصور هستند که می‌توانند با تهدید و فشار و تحریم مسلمانان را از اهدافشان دور کنند و آنان را وادار به عقب‌نشینی نمایند.

وی افزود: امروز دیگر اتحاد و همدلی مسلمانان جهان برای همگان روشن شده است و هیچ قدرتی قادر به شکستن این سد محکم نیست.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که روز جهانی قدس توسط امام راحل نامگذاری شد افزود: نامگذاری این روز به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسین بوده است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این مراسم با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان در نظر دارند تا این مراسم را مورد هجمه قرار دهند و با تبلیغات منفی مانع از حضو گسترده ملت‌های مسلمان در این راهپیمایی شوند.

این مسئول گفت: اما هر سال مردم بیش از سال‌های گذشته در این مراسم حضور دارند و با مشت‌های گره کرده و عزمی راسخ اقدامات شوم دشمنان بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنند.

ناطقی ادامه داد: امروز نیز جهان شاهد حضور یکپارچه ملت‌های مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف بود که این حضور پرشور لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخت.

وی در ادامه سخنان خود به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این بار نیز مردم همیشه در صحنه و نوعدوست ایران اسلامی با کمک‌های نقد و غیرنقدی خود به یاری زلزله‌زدگان شتافتند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول