اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسلمانان به چیزی کمتر از آزادی قدس نمی‌اندیشند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: قدس پاره تن جهان اسلام است و مسلمانان به چیزی کمتر از آزادی قدس نمی‌اندیشند.

مسلمانان به چیزی کمتر از آزادی قدس نمی‌اندیشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع مردم روزه‌دار شهرستان بیرجند نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را یکی از دوراندیشی‌های امام راحل عنوان و اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و دفاع از مظلومان جهان است.

وی با بیان اینکه 64 سال از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد، تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم جعلی صهیونیست یکه‌‌تاز این میدان شد و مقاومت فلسطین نیز دچار تزلزل شد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سرزمین فلسطین در تاریخ خود دو بار قربانی توطئه بزرگ انگلیس و اسرائیل شده است، یادآور شد: در سال 1947 سرزمین فلسطین به یهودیان صهیونیست که در سایر کشورها سکونت داشتند بخشیده شد و غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام شکل گرفت.

رشید به حمایت شیطان بزرگ آمریکا از این رژیم اشاره کرد و افزود: تصویب 400 میلیون دلار در کنگره آمریکا برای حمایت از رژیم اسرائیل گوشه‌ای از حمایت‌های استکبار از این رژیم است.

وی ادامه داد: قرار گرفتن 100 میلیون عرب در مقابل 3 میلیون اسرائیلی در جنگ ژوئن هیچ نتیجه‌ای برای اعراب جز از دست دادن 84 هزار کیلومتر از صحرای سینا، نوار غزه و بلندی‌های جولان نداشت.

استاندار خراسان جنوبی به دلایل شکست اعراب از رژیم اسرائیل اشاره کرد و افزود: عامل اصلی این شکست که افسانه شکست‌ناپذیر بودن ارتش اسرائیل را جولان داد این بود که اعراب فلسطین را مسئله اعراب می‌دانستند نه مسئله مسلمانان و این زمینه شکست را فراهم کرد.

رشید یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نقطه‌ای جدید برای انقلاب‌های مسلمانان جهان فراهم کرد و مسئله فلسطین را به مسئله کل جهان اسلام تبدیل کرد.

* شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه ابهت این رژیم را شکست

وی افزود: شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ 33 روزه با حزب‌الله و 22 روزه غزه افسانه شکست‌ناپذیری ارتش اسرائیل را شکست و ابهت این رژیم را از بین برد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح‌هایی مانند ایجاد خاورمیانه بزرگ، صلح اعراب و اسرائیل، اشغال عراق و افغانستان به بهانه ایجاد دموکراسی و در واقع برای سایه انداختن به کشور ایران حاصلی جز بی‌سرپرست شدن 5 میلیون کودک عراقی نداشته است.

* تحریم‌ها همزاد انقلاب اسلامی است

رشید با بیان اینکه تحریم‌ها همزاد انقلاب اسلامی است، افزود: بیداری اسلامی جلوه‌ای از اندیشه‌های نابی است که توسعه ارزش‌های اسلامی را به دنبال دارد و این رمز پایداری، عزت و شکوه مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول