اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ساری:

حمایت از زلزله‌زدگان وظیفه همه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه ساری حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی را وظیفه همه مسلمانان دانست و تصریح کرد: خسارت 800 میلیارد تومانی در زلزله روزهای اخیر آذربایجان شرقی برآورد شده است.

حمایت از زلزله‌زدگان وظیفه همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در نماز پرفیض جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان عنوان عبادی و سیاسی دارد، اظهار داشت: روز قدس روز اسلام است و اعلام شد که امسال 70 کشور در راهپیمایی این روز با جمهوری اسلامی ایران مشارکت دارند.

وی روز قدس را یک مکتب و جبهه دانست و ادامه داد: تمام کشورهای اسلامی در روز قدس مقابل استکبار قرار می‌گیرند.

امام جمعه مرکز مازندران با  اشاره به اینکه بیداری اسلامی حاصل قدرت مردمی در روز قدس است، تصریح کرد: پیروزی در جنگ 33 روزه، 22 روزه غزه و برکناری سه دیکتاتوری در خاورمیانه حاصل راهپیمایی روز قدس است.

طبرسی با تاکید بر اینکه برای نابودی رژیم صهیونیسم، اسلحه نمی‌خواهیم، بیان داشت: بیداری اسلامی زنگ خطری برای مستکبران، صهیونیسم و حامیانش است و برای نجات خود در حال کارکردن هستند.

وی یادآور شد: استکبار با پول آمریکا و ترکیه در سوریه خیانت و ترور راه انداخته است که این تجاوزگری را به لحاظ حساس شدن به کشور ما می‌داند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مازندران خاطر‌نشان کرد: ما نمی‌گوئیم سوریه 100 درصد اسلامی است ولی مظلوم واقع شدن این کشور برای تجزیه عراق و دیگر کشورها است.اگر شعار توسعه‌خواهانه اسرائیل از نیل تا فرات عملی نشود عرب را هم از میان بر می‌دارد.

طبرسی یادآور شد: رهبری در ملاقات اخیر خود با آزادگان کشور تاکید کردند اسرائیل غده سرطانی و ولد نامشروعی است که همین مردم مسلمان از طریق جنگ نرم باید بتوانند این اهریمن را از صحنه جغرافیای جهان محو کنند.

وی در بخش از سخنانش موفقیت ورزشکاران مازندرانی را در مسابقات المپیک 2012 تبریک گفت و بیان داشت: نیمی از مدال‌های ورزشی کشور را مازندرانی‌ها در مسابقات المپیک کسب کردند.

طبرسی حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی را وظیفه همه مسلمانان دانست و تصریح کرد: خسارت 800 میلیارد تومانی  در زلزله روزهای اخیر آذربایجان شرقی برآورد شده است.

وی حضور پر شور مردم ساری را در مراسم احیا ماه مبارک رمضان قابل تحسین دانست و اظهار داشت: حضور منسجم مردم ساری در مراسم معنوی احیای شب قدر رتبه نخست را در سطح استان به خود اختصاص داد.

خطیب جمعه ساری از اداره کل آموزش و پرورش مازندران در اجرای فعالیت‌های معنوی که موجب هدایتگری دانش‌آموزان شده است قدردانی کرد و گفت: مراسم برپایی اعتکاف 4 هزار دانش‌آموز مازندرانی در سه روز ماه مبارک رمضان سد محکمی در مقابل نقشه‌های شیطانی است.

طبرسی از برپایی نماز عید فطر در مصلی نماز جمعه ساری خبر داد و تاکید کرد: ادای فطریه بر هر مسلمانی واجب است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول