اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پیامی مشترک:

اقتدار مسلمانان جهان در روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پیامی مشترک با دعوت مردم به راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند: شکوه عزت و اقتدار مسلمانان جهان در روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود.

اقتدار مسلمانان جهان در روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت‌الاسلام مختار نظری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای این استان در پیامی مشترک به مناسبت روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، غزه و دیگر مسلمانان در بند استکبار جهانی اعلام کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ماه رمضان ماه نزول کلام وحی و بهار قرآن است که با رایحه فرح‌بخش الهی خود روح آدمی را تازه می‌کند، امروز قرآن تنها سند ناب و دست نخورده مخاطب بشر و کردگار است که با عنایت الهی در طول تاریخ از گزند تغییر، تحول و تحریف در لفظ و محتوی در امان مانده تا نسل‌ها بتوانند با رجوع به آن هر روز به زلال تازه‌ای از حقایق و معرفت دست یابند و به ژرفای اندیشه‌های تعالی بخش راه پیدا کنند.

در ادامه تصریح شد: در چنین ایامی که عطر دل‌انگیز کلام الهی قرآن کریم با نسیم بهاری ولایت در هم می‌آمیزد و روح هر انسان شیفته کمال و رستگاری را نوازش می‌دهد پاسخ به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی براینکه روز قدس روز اسلام است، ضرورتی الهی، ملی و میهنی عظیم و اجتناب‌ناپذیر است.

در این بیانیه خاطر نشان شد: امسال هم به توفیق الهی، ملت بزرگ ما بر مبنای مقاومت و ایستادگی، هوشمندی و هوشیاری، تغییر و تحول کنونی منطقه و بیداری اسلامی، حضور بی‌نظیر خود را  به برکت انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به نمایش گذاشته و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، غزه و دیگر مسلمانان در بند استکبار جهانی اعلام می‌کند.

در پایان عنوان شد: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دلدادگان روزه‌دار کوی دوست در ماه ضیافت الهی، از تمام عاشقان حریم عترت و طهارت و مردم خداجوی مازندران دعوت می‌شود تا همگام با امت به پا خاسته‌ی سایر مناطق ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه و وحدت بخش روز جهانی قدس حضور فراگیر و حماسی یابند و به این طریق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌آفرینان زده و شکوه و عزت و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول