اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهربابک:

مسلمانان جهان قدرت نابودی رژیم صهیونیستی را دارند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهربابک گفت: با توجه به تحولات منطقه‌ای مسلمانان جهان ثابت کردند که قدرت نابودی رژیم صهیونیستی را دارند.

مسلمانان جهان قدرت نابودی رژیم صهیونیستی را دارند

حجت‌الاسلام حسین دهقان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با بیان اینکه ملت مسلمان جهان قدرت نابودی رژیم صهیونیستی را دارند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در منطقه با بیداری اسلامی مواجه هستیم ملت‌ها ثابت کرده‌اند که می‌توانند دیکتاتورهایی مثل نامبارک‌ها و ناصالح‌ها را برکنار کنند و این چیزی جز لطف خدا به ملت‌های مسلمان نیست.

وی شرایط موجود در جهان اسلام را نشانه پایان یافتن عمر حاکمان ظالم مستبد و زورگو دانست و عنوان کرد: شعار امسال وحدت امت اسلامی است.

دهقان‌زاده اذعان داشت: با توجه به انقلاب‌های کشورهای اسلامی اما مردم این کشورها هنوز به خواسته‌ها و اهداف دینی و قانونی خود نرسیده‌اند.

وی یکی از اهداف این انقلاب‌ها را قطع ارتباط سران کشورهایشان با سران رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه‌ای برای فلسطین، سوریه و سایر کشورهای اسلامی دارد.

دهقان‌زاده افزود: سوریه یکی از کشورهایی است که در زمان دفاع مقدس به کمک ایران آمده بود و تحولات سوریه نیز قطعا بر ایران و جهان اسلام تأثیرگزار است.

وی همچنین سوریه را یک خط مقدم برای ایران دانست و اظهار داشت: آمریکا وقتی در عراق شکست خورد، اکنون در سوریه نیز به دنبال شکسته شدن مقاومت مردم سوریه است اما مردم سوریه با مقاومت خود سبب شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شوند.

وی از همه مردم استان کرمان و شهرستان شهربابک خواست که در راهپیمایی روز قدس امسال که نسبت به سال‌های قبل حساسیت بیشتری دارد حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول