اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

توطئه دشمنان نمی‌تواند وحدت مسلمانان جهان را از بین ببرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان در روز قدس با حضور منسجم و هدفمند به کشورهای استعمارگر جهان نشان می‌دهند که هیچ توطئه و فتنه‌ای نمی‌تواند وحدت بین آنان را از بین ببرد.

توطئه دشمنان نمی‌تواند وحدت مسلمانان جهان را از بین ببرد

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز به مناسبت روز جهانی قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امام خمینی (ره) با نام‌گذاری روز جهانی قدس و ثبت آن در تاریخ کشور موجب شد که مسلمانان جهان زیر هیچ شرایطی مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی بیت‌المقدس را از یاد نبرند.

وی با اشاره به اینکه اوایل نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) تعداد بسیار کمی از کشورهای اسلامی در این روز راهپیمایی می‌کردند، ابراز کرد: با برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در ایران و همچنین با گذشت زمان بسیاری از این کشورها این مراسم را در کشورشان باشکوه برگزار می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی از جمله ایران و لبنان در روز جهانی قدس راهپیمایی می‌کنند، اذعان کرد: با تحقق این امر می‌توان روحیه آزادی‌طلبی، استقامت و ایثار مردم مظلوم فلسطین را ارتقا و با هم‌دردی با آنان سختی‌هایشان را کاهش داد.

حسینی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل بخش‌های زیادی از فلسطین را به زور تصاحب کرده است، بیان کرد: این رژیم غده سرطانی کشورهای اسلامی عرب به‌ویژه فلسطین شده و به مردم این کشورها ظلم و ستم‌های بسیاری می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای استعمارگر از جمله آمریکا و انگلیس عنوان می‌کردند که مسئله اشغال فلسطین توسط اسرائیل اختلاف بین کشورهای اسلامی عربی است و سایر کشورها از جمله ایران حق دخالت ندارند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام راحل برای افشا کردن جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و کشورهای استعمارگر اروپایی به تمام مسلمانان کشورهای اسلامی عرب پیام داد که در روز جهانی قدس به خیابان بروند و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی این رژیم شعارهایی کوبنده بدهند.

مردم ایران با حضور در روز قدس به یاوه‌گویی‌های دشمنان پایان می‌دهند

حسینی با بیان اینکه دشمنان اسلام با تحریم کردن اقتصادی ایران و القای فشارهای اقتصادی از جمله گرانی به مردم ایران فکر می‌کنند راهپیمایی امسال کم‌رنگ برگزار می‌شود، اظهار کرد: آنان این راهپیمایی را با توفیق و خواست خداوند متعال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند تا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و فلسطین بزنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس باید از مردم مظلوم فلسطین، سوریه و لبنان حمایت کنند و در شعارهایشان اعلام کنند که از فعالیت‌های انقلابی و مبارزه آنان علیه دشمنان اسلام و کشورهای استعمارگر پشتیبانی می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: روزه‌داران استان قزوین را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم و مطمئنا در این روز آنان با مسلمانان جهان هم‌گام و هم‌صدا شعارهایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیست سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم ایران آمادگی حضور خودشان را در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند، گفت: امیدواریم راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود و آحاد جامعه با مشت‌های گره کرده و گفتن شعارهایی به یاوه‌گویی‌های دشمنان پایان دهند.

حسینی با اشاره به اینکه جوانان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس شور و هیجان بیشتری به این مراسم می‌دهند، خاطرنشان کرد: آنان با دادن شعارهای کوبنده طراوت و نشاط ویژه‌ای به این راهپیمایی می‌دهند.

کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای کشورهای اسلامی الگو است، تشریح کرد: اکنون این انقلاب در بیداری کشورهای اسلامی جهان از جمله تونس، لیبی و بحرین نقش و تأثیرگذاری مؤثری داشته است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم کشورهای بیداری اسلامی در برابر حاکمان ظالم حکومتشان با هوشیاری و مقتدرانه مبارزه کردند تا بتوانند ارزش‌های اسلامی را در کشورشان برپا کنند، اذعان کرد: بیداری کشورهای اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران و همچنین به برکت حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها از جمله روز قدس است.

حسینی با بیان اینکه آحاد جامعه نباید فکر کنند که اگر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند یا نکنند تأثیری در اقتدار نظام ایران ندارد، بیان کرد: بیداری کشورهای اسلامی که در جهان عرب به وجود آمده از بارزترین تأثیر حضور آنان در این راهپیمایی بوده است که اکنون نیز این بیداری روز به روز منسجم‌تر و هدفمندتر می‌شود.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول