اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تلاش برای آزادی قدس وظیفه تمامی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد تاکید کرد: تلاش برای آزادی سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی که هم اکنون در چنگال پلیدترین انسان‌های روی زمین گرفتار شده، وظیفه تمامی مسلمانان جهان است.

تلاش برای آزادی قدس وظیفه تمامی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی، با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان اسلام از برکت روز قدس است، گفت: روز قدس، روز اسلام، روز پیامبر اسلام و روز قرآن است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، این روز را یک سیاست جهانی و بین‌المللی اعلام کرده است.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران در هر کجای دنیا که مظلومی باشد از او دفاع می‌کنند و با همین وحدتی که دارند رژیم غاصب صهیونیسم را در هم می‌شکنند.

وی با بیان اینکه با برگزاری باشکوه روز جهانی قدس، می‌توانیم انقلاب اسلامی را به تمام کشورها صادر کنیم، گفت: امیدواریم رژیم اشغالگر قدس فرو ریزد و ملت ایران بر استکبار جهانی پیروز شده و شاهد فراگیر شدن اسلام را در تمام ممالک جهان باشیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: امسال به شکرانه بیداری مسلمانان منطقه، قلب استکبار به تزلزل درآمد و به همین خاطر روز قدس امسال باید با عظمت و شکوه بیشتری برگزار شود.

وی یادآور شد: مسلمانان هر قدمی که برای رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی بردارند، در زمره کارهای نیک در کارنامه آخرت آنان ثبت می‌شود.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در مسجدالاقصی و وحشی گری های رضاخان ملعون در مسجد گوهرشاد مشهد، گفت: در این دو مسجد شماری از عزیزترین و بهترین بندگان خدا به علت جنایت دشمنان اسلام کشته شدند.

وی مسجد را جایگاه عبودیت و سنگر دیانت و سیاست خواند و اظهار کرد: مردم و مسئولان باید در آباد کردن ظاهری و باطنی مساجد بیش از پیش کوشا باشند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: اعضای دولت هیچ گاه احساس نکنند که سال آخر خدمت آن‌ها بوده و این تفکر باعث کاهش تلاش آن‌ها برای خدمت رسانی به مردم شود.

وی تصریح کرد: دولت با همان انرژی و قوت روزهای نخست برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام تلاش کرده و برای آیندگان، یادگاری ارزشمند از خود بر جای گذارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول