اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروش خراسان جنوبی برای آزادی قدس شریف

امضای طومار راهپیمایان خراسان جنوبی در حمایت از مسلمانان میانمار

خبرگزاری فارس: طومار راهپیمایان خراسان جنوبی در حمایت از مسلمانان میانمار در حالی که هنوز راهپیمایی روز قدس در خراسان جنوبی آغاز نشده شاهد امضای صدها نفر از مردم بود.

امضای طومار راهپیمایان خراسان جنوبی در حمایت از مسلمانان میانمار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در حاشیه راهپیمایی روز قدس امسال در خراسان جنوبی قرار است در حمایت از مسلمانان میانمار طومار بلندی امضا شود که این طومار در مسیر راهپیمایی از بامداد امروز نصب شده و در حالی که هنوز راهپیمایی آغاز نشده صدها نفر از مردم که ساعاتی قبل در ابتدای مراسم حضور پیدا کرده‌اند به امضای آن مشغولند.

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع بیداری اسلامی، کشتار مردم مسلمان میانمار و تحولات سوریه از دیگر برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز قدس در بیرجند است.

همچنین صندوق‌های کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان در مسیر راهپیمایی مستقر شده‌اند.

توزیع پرچم جمهوری اسلامی ایران، توزیع تراکت‌هایی با موضوع بیداری اسلامی و انتشار بیانیه‌های تشکل‌های مختلف به مناسبت تحولات منطقه از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز قدس در بیرجند است.

راهپیمایی روز قدس در مرکز خراسان جنوبی در میعادگاه نماز جمعه پایان خواهد یافت.

نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پیامی طی روزهای گذشته مردم استان را به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول