اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

رهبری معظم انقلاب با مسلمانان جهان اتمام حجت کردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در جمع آزادگان درباره مسئله فلسطین، در حقیقت اتمام حجت با جهان اسلام و تمام مسلمانان جهان است.

رهبری معظم انقلاب با مسلمانان جهان اتمام حجت کردند

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب بارها در مورد اهمیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزان مسلمان در سرزمین‌های اشغالی رهنمودهای ارزشمندی را مطرح فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: معظم‌له در دیدار آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بار دیگر به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های غرب از این حکومت غاصب و اشغالگر اشاره و وظیفه جهان اسلام را در برابر این معضل بزرگ ترسیم فرمودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه "مسئله قدس برای ما، مسئله تاکتیکی نیست بلکه از اعتقادات عمیق اسلامی سرچشمه می گیرد" گفت: این فرمایشات در حقیقت اتمام حجت با امت اسلامی به ویژه ملت ایران است که باید از تمام توان برای حمایت از مبارزان فلسطینی استفاده کرد.

آلیا افزود: ایشان همچنین با تاکید بر اینکه به طور قطع زائده دروغین و جعلی صهیونیستی از صحنه جغرافیا محو خواهد شد، شرایط متزلزل و ضعیف صهیونیست‌ها را برای جهان اسلام ترسیم فرمودند.

وی تاکید کرد: امروز دیگر حجت بر مسلمانان و به ویژه حاکمان ممالک اسلامی تمام شده و کسی نمی‌تواند از انجام وظیفه دینی و اعتقادی خود برای دفاع از ملت فلسطین شانه خالی کند.

آلیا در پایان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: امت اسلامی و به ویژه ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس در حقیقت به رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفته و به وظیفه دینی و شرعی خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ک20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول