اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

همبستگی مسلمانان بالاخره استکبار را از نقشه جهان حذف می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان هشترود گفت: دشمنان اسلام و استکبار از همبستگی مسلمانان مخصوصا ایرانیان در هراسند و می‌دانند که این همبستگی‌ها روزی نام و یاد آنها را از نقشه جهان حذف خواهد کرد.

همبستگی مسلمانان بالاخره استکبار را از نقشه جهان حذف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود، روز جهانی قدس را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانست.

وی با بیان اینکه آزادی فلسطین برای مردم ایران اسلامی تبدیل به یک آرمان و عقیده شده است، افزود: هم‌اکنون دغدغه اول نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مسلمانان جهان یاری رساندن به مردم فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: روزی خواهد رسید که گستره پرچم اسلام دنیا را فرا خواهد گرفت و دماغ مستکبران به خاک مالیده خواهد شد.

رشادی از روز قدس به عنوان روز سرنوشت ملت‌ها نام برد و خاطرنشان کرد: این روز یک روز جهانی است و روزی نیست که اختصاص به قدس و روز خاصی باشد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران است.

رشادی گفت: دشمنان اسلام و استکبار از همبستگی مسلمانان مخصوصا ایرانیان در هراسند و می‌دانند که این همبستگی‌ها روزی نام و یاد آنها را از نقشه جهان حذف خواهد کرد.

خطیب جمعه هشترود خاطرنشان کرد: جهان با شکل‌گیری امت اسلامی در آستانه تغییر مدیریت و قدرت قرار گرفته و این امت سیاست عدل و دفاع از حق را جایگزین اندیشه‌های جنگ افروزانه می‌کند.

رشادی در ادامه به عید فطر هم اشاره کرد و گفت: این روز هم روز همبستگی مسلمانان است و باید روزه‌داران در این نماز شرکت گسترده داشته باشند زیرا دشمنان از صفوف گسترده مردم می‌ترسد.

رشادی در ادامه خطبه‌ها به حوادث زلزله شهرهای اهر، هریس و ورزقان هم اشاره کرد و گفت: الحق والانصاف مردم برای کمک به هم‌نوعان خود سنگ تمام گذاشتند و با کمک‌های خیرخواهانه خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

وی از حمایت‌ها و کمک‌های سازمان‌ها علی‌الخصوص هلال‌احمر، کمیته امداد، سپاه، بهزیستی و صدا سیما تشکر کرد و افزود: با کمک‌های شما زلزله‌زدگان امیدی دوباره یافتند و شما نگذاشتید آنها دوری و فراق عزیزانشان را احساس کنند و باید این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

وی از مسئولان خواست تا شروع فصل سرما نسبت به اسکان زلزله‌زدگان اقدامات اساسی بکنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول