اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

آینده جهان از آن مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استکبار جهانی بداند که دیر یا زود نابود خواهد شد و آینده جهان به دست مسلمانان می‌افتد.

آینده جهان از آن مسلمانان است

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد به خبرنگار فارس گفت: روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است برای اینکه در این روز ما می‌بینیم که رژیم صهیونیستی در چالش‌های جهانی قرار گرفته و بیداری اسلامی افزایش و گسترش پیدا کرده است و از طرفی دیگر استکبار جهانی که حامی اصلی رژیم صهیونیستی بوده است امروز شاهد ورشکستگی و ناکامی شدید است.

وی در لرستان خاطرنشان کرد: نفوذ آمریکا در کشورهای اسلامی کاهش یافته و همچنین دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری سرنگون شده‌اند، از این رو امسال شاهد گسترش راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در بسیاری از کشورهای اسلامی جهان و منطقه هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: امروز ما به مردم سوریه، بحرین و مسلمانان میانمار پیام می‌دهیم که ایستادگی و مقاومت آنها حتما نتیجه خواهد داد و استکبار جهانی، فرعونیان و طاغوتیان زمان دیر یا زود نابود می‌شوند و آینده از آن مسلمانان خواهد بود.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: من از مردم ولایتمدار، آگاه و با بصیرت لرستان تشکر می‌کنم که در این شدت گرما و با زبان روزه یک شکوه دیگری را آفریدند و در این راهپیمایی با شکوه شرکت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنها یک بار دیگر حمایت و تبعیت خود را از ولایت فقیه به اثبات رساندند و ثابت کردند که از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و راه امام راحل حفاظت می‌کنند و بعد از 33 سال همچنان ایستاده‌اند و پافشاری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان روز قدس را یادگار امام راحل، تجدید میثاق با آرمان‌های آن امام عزیز، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری دانست.

لازم به ذکر است راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت خیابان مطهری و سه راه اسد‌آبادی به سمت مصلی الغدیر برگزار شد.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول