اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قزوین:

مسلمانان جهان در روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امام خمینی (ره) برای خنثی کردن توطئه‌های رژیم غاصب صهیونستی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید.

مسلمانان جهان در روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

حجت‌الاسلام علی قابل امروز به مناسبت روز جهانی قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه بیش از 60 درصد سرزمین مقدس فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل تصاحب شده است، اظهار کرد: این رژیم خانه‌های مردم مظلوم فلسطین و بیت‌المقدس را به زور اشغال کرده و با انجام دادن این جنایت موجب آواره شدن آنان شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) برای از بین بردن این ظلم و ستم آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کرد تا با همت مسلمانان کشورهای اسلامی بیت‌المقدس و فلسطین را از چنگال غاصب اسرائیل آزاد کنند.

قابل با بیان اینکه مردم ایران حداقل کاری که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌توانند انجام دهند اعلام هم‌دردی کردن با آنان است، اذعان کرد: مردم باید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار و نفرت خودشان را از دشمنان اسلام و کشورهای استعمارگر غربی از جمله آمریکا و انگلیس بیان کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه برپایی راهپیمایی روز قدس نقش بسزایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی بیت‌المقدس از چنگال غاصب اسرائیل دارد، بیان کرد: بر این اساس مردم ایران در این مراسم شرکت کنند تا حداقل کمک‌های حمایتی خود را از آنان انجام دهند.

وی ابراز کرد: مردم ایران با افتخار و انسجام از نهضت مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند و همچنین در هر جای دنیا مسلمانان مورد ظلم و ستم ظالمان قرار گیرند مردم ایران به دفاع از آن‌ها به پا برمی‌خیزند.

* مسلمانان جهان در روز قدس برای ریشه‌کن کردن اسرائیل در دنیا بسیج می‌شوند

قابل با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «حرکت فعال مسلمانان در روز قدس سبب قدرت و مبارزه فلسطین می‌شود»، خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس منفورترین چهره‌های سیاسی دنیا هستند که مسلمانان با اراده و اعتقاد راسخ برای ریشه‌کن کردن آنان بسیج می‌شوند تا سریع‌تر بتوانند آنان را از سیاست دنیا حذف کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اقتدار ایران را ارتقا می‌دهد و بر دل دشمنان اسلام و سران کشورهای استعمارگر غاصب لرزه می‌اندازد، بیان کرد: امیدواریم با بسیج مسلمانان کشورهای اسلامی حق مردم فلسطین را از رژیم غاصب اسرائیل باز پس بگیرند تا آنان خودشان کشورشان را اداره و مدیریت کنند.

این مسئول با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «روز قدس روز حیات مجدد اسلام است»، گفت: مسلمانان با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به اسلام طراوت و تازگی دوباره‌ای می‌دهند.

* روز قدس جنایت‌های صهیونیست را افشا می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گامی در راستای بیداری اسلامی، همدردی با مردم مظلوم فلسطین و افشاگری علیه رژیم جعلی صهیونیستی است.

قابل با بیان اینکه مردم ایران در تمام صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلابی حضور پرشور دارند، اظهار کرد: آنان با حضورشان در راهپیمایی روز قدس امسال حماسه دیگری در تاریخ ایران ثبت می‌کنند و اتحاد، وحدت، همبستگی، استقامت و وفاداری خودشان را برای دشمنان اسلام و سران کشورهای استعمار غربی به نمایش می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به رخ کشیدن قدرت آنان به دشمنان اسلام و سران کشورهای استعمارگر است، بیان کرد: شعارهای راهپیمایی امسال با محوریت بیداری اسلامی برای آزادی فلسطین است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید امکانات مناسبی در اختیار روزه‌داران در راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دهند، ابراز کرد: آنان با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی کنند تا آحاد جامعه در این راهپیمایی دچار اذیت و زحمت نشوند.

قابل اضافه کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان تلاش کنند تا رضایت روزه‌داران شرکت‌کننده در این راهپیمایی را کسب شود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول