اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان:

ایران الگویی برای جهانیان در دفاع از فلسطین است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی برپایی یک انقلاب ارزشی است، گفت: ایران در دفاع از فلسطین الگویی برای جهانیان است.

ایران الگویی برای جهانیان در دفاع از فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله ارزانی صبح امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر مسلمانی و حتی دیگر ادیان اگر رنج خاطر داشته باشد باید اسلام از آن دفاع کند، اظهار کرد: چنانچه در زمانی که به حضرت مسیح جسارت شد مسلمانان و شخص من در ایتالیا در صف نخست در میدان حاضر شدند و مخالفت با این حرکت برخاستند.

وی افزود: سخنان امام خمینی (ره) در سال 1358 خود این پیام را به جهانیان رساند که انقلاب اسلامی ایران به دنبال یک انقلاب ارزشی است و برای زنده نگه داشتن اسلام برپا شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با اشاره به اینکه فلسطین مربوط به تمامی ملت‌های آزاده دنیا است، گفت: بسیاری از کشورها در راهپیمایی برای مردم فلسطین حمایت می‌کنند و علاوه بر آن جالب است که بسیاری خاخام‌های یهودی هم از حرکات رژیم صهیونیستی ناراحت هستند.

وی با اشاره به زمانی که صهیونیست پا به منطقه فلسطین گذاشت، گفت: آنها در آن زمان با استفاده از حربه مذهب، پایه‌گذاری صهیونیست را انجام دادند و با شعار ملت یهود آمدند، اما جالب اینجاست که در آن زمان ملت یهود مشکلی نداشت.

ارزانی تصریح کرد: با توجه به شعار هر ملتی و علاوه بر آن با بررسی اهداف و عملکرد هر ملتی به طور کامل می‌توان آن ملت را ارزیابی کرد.

وی یادآور شد: خودسوزی مردم یهود مبین این است که آنها به فعالیت‌های انجام شده توسط یهود نوعی اعتراض دارند که در قالب چنین حرکت‌هایی آن را بیان می‌کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان دلیل حمایت از غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را در این دانست که آنها با شعار حمایت از غرب آمدند و ادامه داد: هر کس باید به اندازه توان خود برای حمایت از ملت فلسطین کار کند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول