اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه روز قدس قزوین مشت محکمی بر دهان استکبار بود

خبرگزاری فارس: بار دیگر حماسه راهپیمایی مردم در روز قدس قزوین با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد که مردم شهیدپرور قزوین با حضور پرصلابت خود مشت محکمی به دهان استکبار زدند.

حماسه روز قدس قزوین مشت محکمی بر دهان استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهر قزوین بار دیگر همانند سال‌های گذشته به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس امسال نفرت خود را از رژیم غاصب اسرائیل به اثبات رساندند.

راهپیمایی روز قدس امسال در شهر قزوین همزمان با 70 کشور جهان و هم‌صدا با مردم آزاده این کشورها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین از ساعت 11 صبح امروز آغاز شد.

روزه‌داران قزوینی با شرکت در این راهپیمایی مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی به خصوص صهیونیسم جهانی زدند.

در این بین نسل سومی‌ها هم‌پای نسل اولی‌های انقلاب در این میدان عظیم حضور یافتند تا به جهانیان ثابت‌ کنند که انقلاب اسلامی ایران همواره پایدار است و ملت ایران اسلامی در دفاع از مظلومان عالم به خصوص مردم بی‌دفاع فلسطین همیشه آماده و در صحنه است.

وجه تمایز این راهپیمایی با سایر راهپیمایی‌های روز قدس این بود که با وجود تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه از هدف اصلی خود که همان دفاع از مظلومان عالم است، کوتاه نخواهند آمد و در این میدان نیز شرکت کردند.

مردم ولایت‌مدار شهر قزوین از یک ساعت قبل از شروع راهپیمایی در مسیرهای تعیین شده حضور یافته و با شروع راهپیمایی با شعارهایی حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

مردم روزه‌دار شهر قزوین با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حزب‌الله می‌رزمد-آمریکا می‌لرزد، آمریکا-اسرائیل سران حزب شیطان، رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، روز جهانی قدس روز نوید و نصرت، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می‌کنیم، پیرو خط رهبر و امامیم، با دشمن اسلام همیشه در ستیزیم، نهضت ما نهضت انتظار است و راه امام خمینی (ره) پاینده باد-رهبر ما خامنه‌ای زنده‌ باد حمایت خود را از مردم فلسطین به رخ جهانیان کشاندند.

مردم قزوین از سه مسیر تعیین شده، خود را همراه با سایر روزه‌داران در این راهپیمایی به مسجد‌النبی این شهر رساند تا در پایان این مراسم با شکوه در نماز جمعه آخر ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

گفتنی است در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی روز قدس امسال توسط حجت‌الاسلام شهسواری در 9 بند از تریبون نماز جمعه برای مردم حاضر در راهپیمایی قرائت شده و در آخر هر بند آن با پاسخ قاطع الله‌اکبر مردم پاسخ داده شد.

در این مراسم پرشکوه حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، داوود محمدی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، احمد عجم استاندار قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و سایر مقامات لشگری و کشوری از آغازین ساعات شروع راهپیمایی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس قزوین شرکت کرده و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زدند و به آنان اثبات کردند که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با مردم در تمام مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها دوشادوش آنان حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول