اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد:

خیزش ملت‌های منطقه نویدبخش حمایت از فلسطین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: خیزش ملت‌های مسلمان منطقه و سکوت دیکتاتوری غرب می‌تواند، نویدبخش فصلی جدید در حمایت امت اسلامی از فلسطین باشد.

خیزش ملت‌های منطقه نویدبخش حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس به عنوان یکی از بزرگترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) روز حیات اسلام و مقابله با مستضعفان و مستکبران نامیده شده است.

این بیانیه می‌افزاید: این اقدام بسیار ارزشمند نور امید را در دل‌های مستضعفان جهان به ویژه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین در مسیر مبارزه با ظلم و تجاوز روشن کرد.

این بیانیه تصریح کرده است: فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام از ابتدای تشکیل دولت جعلی صهیونیستی هرگز روی آرامش و صلح را به خود ندیده است.

در این بیانیه آمده است: هر روز عده‌ای از بهترین فرزندان آن مرز و بوم در برابر چشمان مدعیان حقوق بشر به دست عمال وحشی صهیونیست شهید، مجروح و یا اسیر می‌شوند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رژیم اشغالگر صهیونیست بارها و بارها با وجود اعلام آتش‌بس در نوار غزه مردم مظلوم این منطقه را از زمین و آسمان مورد آماج حمله‌های ناجوانمردانه و وحشیانه خود قرار داده است.

این بیانیه عنوان کرده است: با ابراز تأسف این فاجعه انسانی در حالی رخ می‌دهد که مجامع و سازمان‌های بین‌المللی تنها نظاره‌گر حوادث تلخ فلسطین هستند.

این بیانیه تصریح کرده است: امروز در حالی که حامیان غربی صهیونیست با بحران‌های داخلی فراوانی دست به گریبان هستند، خیزش‌های اسلامی در منطقه انزوای بیش از پیش این رژیم ملعون را به ارمغان آورده و عرصه را بر آنها تنگ‌‌تر کرده است که انشاءالله به زودی زمینه نابودی آن را نیز فراهم کند.

این بیانیه می‌افزاید: اما نکته مهم و اساسی در جبهه بیداری و مقاومت اسلامی در راستای نجات قدس از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی این است که باید وحدت همه نیروهای داخلی فلسطین و حمایت کشورهای اسلامی و مسلمانان منطقه از حرکت‌های انقلابی و انتفاضه‌های مردم مظلوم فلسطین بیش از گذشته تحقق یابد.

این بیانیه تصریح کرده است: در این میان خیزش ملت‌های مسلمان منطقه و سکوت دیکتاتوری غرب می‌تواند، نویدبخش فصلی جدید در حمایت امت اسلامی از فلسطین باشد.

همچنین در این بیانیه عنوان شده است: در همین راستا ملت مسلمان ایران نیز به پیروی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظه‌العالی) با حضور پرشور خویش در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم اعلام می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: همان‌گونه که قابل پیش‌بینی است، در سال جاری نیز ملت قهرمان جمهوری اسلامی ایران با حضور میلیونی خود بار دیگر فریاد آزادی قدس شریف را سر می‌دهند.

در پایان این بیانیه خاطر نشان شده است: بر همین اساس از آحاد ملت ایران به ویژه مردم سلحشور و همیشه در صحنه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برای حضور در این راهپیمایی باشکوه و حماسی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول