اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان در بیانیه مشترک روز قدس:

مجامع اسلامی قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری فلسطین بشتابند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار گلستان در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کردند: جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

مجامع اسلامی قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری فلسطین بشتابند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی و جواد قناعت در این بیانیه‌ مشترک ضمن تبریک روز جهانی قدس، آحاد و اقشار مختلف مردم را به حضور باشکوه و هر چه گسترده‌تر در این مراسم دعوت کردند و افزودند: ماه رمضان ماه خداست انتساب ماهی از ماه‌های قمری به خداوند همانند انتساب روح انسانی به خداوند برای تعظیم و تکریم است، خداوند با این انتساب بر آن است تا بر اهمیت و عظمت این ماه تأکید کند و انسان‌ها را به بزرگداشت آن تشویق کند هر چند که همه ماه‌ها از آن خداست و چیزی در جهان جز مظاهر وجودی خداوند نیست.

این بیانیه ادامه می‌دهد: بار دیگر تجلی ماه رمضان در انتهای راه آسمانی‌اش، به لحظه رسالت قدسی برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز «قدس» حرف اول و آخری است که هیچ‌کس نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

در این بیانیه تاکید شد: صهیونیست‌های غاصب باید بدانند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به ‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

این بیانیه می‌افزاید: حضور متراکم و انبوه مسلمانان جهان در روز قدس و فریاد آنان بر فرق آمریکا و اسرائیل ـ دشمنان مشترک و پلیدشان بار دیگر وحدت، یکپارچگی و اقتدار مسلمین را به رخ دشمنان اسلام عزیز کشانده و چشم‌انداز زیبای فتح و پیروزی ملت فلسطین و سقوط غاصبان قدس را ترسیم خواهد کرد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار استان گلستان دعوت می‌کنیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول