اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و فرماندار شیروان چرداول:

موضوع فلسطین هنوز مسئله اول ایران و جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه و فرماندار شیروان چرداول با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند: موضوع فلسطین هنوز مسئله اول ایران و جهان است.

موضوع فلسطین هنوز مسئله اول ایران و جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه مشترک محمد جواد شریفی و حجت‌الاسلام احمد امرایی آمده است: فلسطین قهرمان در عین مظلومیت تنها نیست و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن بشریت و دولت‌های مظلوم اسلامی است.

این بیانیه مشترک می‌افزاید: این رژیم جعلی با افزون خواهی خود برای جهان اسلام و تمام بشر خطرناک است، پیام روز قدس اتحاد، همدلی و بیداری مسلمانان است و این بیداری و حضور، تنها راه نجات فلسطین از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی است. 

این بیانیه مشترک خاطرنشان می‌کند: معمار کبیر انقلاب با این یادگاری بزرگ آن را به سر منشاء جریانی جهانی تبدیل کرده است و شاخص و شعار نظام ما حمایت از آرمان‌های فلسطین مظلوم است.

این بیانیه مشترک ادامه می‌دهد: حضور باشکوه مردم در روز قدس نماد حمایت از آزادی و پیروزی انسان‌های ستمدیده مسلمان است. بیداری اسلامی برآمده از منطق ظلم ستیزانه پیام امام و ولی فقیه زمان است و جلوه‌های رنگارنگ بیداری اسلامی در زمان ما بیش از پیش، پیام امام خمینی (ره) را بازنمایی می‌کند.

این بیانه خاطرنشان می‌کند: لذا در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از آحاد مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی علی‌الخصوص مردم فاتحان میمک (شیروان چرداول) دعوت به عمل می‌آید با حضور باشکوه خود، همچون سنوات گذشته مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان استکبار و استبداد زده و بار دیگر به آرمان‌های بزرگ و جهانی امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری لبیک گفته و برگ زرین دیگری بر تاریخ روشن و پرافتخار سرزمین اسلامی‌اشان بزنند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول