اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه اداره کل ارشاد کرمان به مناسبت روز قدس

مردم فلسطین به جرم عدالت‌جویی به خاک و خون کشیده می‌شوند

خبرگزاری فارس: در بیانیه اداره کل ارشاد کرمان به مناسبت روز قدس آمده است: مردم فلسطین تنها به جرم آزادیخواهی، عدالت‌خواهی و حراست از حریم بیت‌المقدس به خاک و خون کشیده می‌شوند.

مردم فلسطین به جرم عدالت‌جویی به خاک و خون کشیده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در بیانیه اداره کل ارشاد کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز قدس روز تجدید میثاق با صاحبان واقعی مسجد‌الاقصی، مردم مؤمن و ستم‌دیده فلسطین و هنگامه‌ مقدس تحکیم پیمان مسلمانان جهان در حمایت از حقانیت و مظلومیت مردم رنج کشیده و مظلوم سرزمین آتش و خون و سنگ است.

این بیانیه می‌افزاید: مردمی که سال‌ها است با سلاح ایمان و نیروی غیرت به مقابله با ظلم و ستم رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیست برخاسته‌اند و در امتداد این مبارزه هدفمند تا آزادی قدس شریف از پای نمی‌نشینند.

در این بیانیه عنوان شده است: آخرین جمعه ماه تعبّد و بندگی ماه مبارک رمضان که براساس تصمیم و تدبیر ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) مسئله‌ جهان اسلام نامیده شد، تجلیگاه اقتدار و شکوه اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در مقابل حیرت و ناباوری سران سلطه و استکبار است.

در این بیانیه آمده است: بی‌شک مومنان و آزادگان دنیا در این روز عظیم بار دیگر خالق حماسه ‌بزرگ دفاع از اسلام و مسلمانان غیور فلسطین هستند.

این بیانیه تصریح کرده است: اینک و در این برهه حساس که کودکان‌، زنان و مردان مظلوم فلسطین تنها به جرم آزادی‌خواهی، عدالت‌جویی و حراست از حریم بیت‌المقدس، نخستین قبله ‌مسلمانان به خاک و خون کشیده می‌شوند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با این اعتقاد که مردم خدا‌جو و همیشه در صحنه استان کرمان حتی لحظه‌ای در پیروی و عمل به فرامین امام و مقتدای جهان اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ‌به سبب تعلق اعتقادی و عاطفی درنگ نکرده و همواره خود را به آزادی مسلمانان و رهایی قدس شریف متعهد می‌دانند از امت حزب‌الله و انقلابی سراسر استان برای حضور در راهپیمایی «‌روز جهانی قدس‌» دعوت به عمل می‌آورد، حضوری چشمگیر و یک‌پارچه و امید به تحقق این وعده‌ راستین الهی داشته باشند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول