اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

حضور آگاهانه در روز قدس، ریشه ظلم را می‌خشکاند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران با حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس ریشه ظلم را در جهان می‌خشکانند.

حضور آگاهانه در روز قدس، ریشه ظلم را می‌خشکاند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از زمان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و این حضور برکات و آثار مطلوبی برای جهان داشته است.

وی با بیان اینکه در سایه ابتکار امام خمینی (ره) روز قدس به بوته فراموشی سپرده نشده و هر ساله راهپیمایی این روز باشکوهتر برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر مسئله فلسطین مسئله همه مردم جهان بوده و نسبت به آن حساسیت‌های لازم وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: دشمن درصدد بود با سازش نکبت‌بار مسئله فلسطین را به پایان برساند که خوشبختانه قیام‌ها و حرکت‌های مردمی موجب شده است تا راهپیمایی این روز باشکوهتر برگزار شود.

وی شکل‌گیری مقاومت در منطقه خاورمیانه را از آثار برگزاری راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و گفت: مردم منطقه در اثر مقاومت در برابر رژیم‌های استبدادی موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده‌اند.

معبودی با اشاره به شکست رژیم اشغالگر قدس در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه خاطرنشان کرد: مقاومت ملت‌ها در برابر رژیم جعلی اسرائیل موجب شد تا این ارتش شکست‌ناپذیر در برابر ایمان و اراده قوی ملت‌ها شکست‌پذیر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رژیم جعلی اسرائیل دچار بحران درونی شده است، افزود: خودکشی سران و سربازان اسرائیلی از علائم ناکامی این رژیم جعلی در رسیدن به اهداف خود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یکی از نتایج مقابله با رژیم غاصب صهیونیست را تولد روحیه مقاومت در منطقه عنوان کرد و افزود: بیداری مردم منطقه و کشورهای اسلامی در سایه فریاد ملت ایران برای احقاق حقوق مردم فلسطین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: روز قدس موجب شده است تا رژیم غاصب صهیونیست در آستانه فروپاشی قرار گیرد چرا که در حال حاضر اهرم‌های فشار این رژیم جعلی نیز از بین رفته است.

معبودی با اشاره به نقشه از نیل تا فرات رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: امروز این رژیم نه تنها به اهداف خود دست نیافته بلکه فراتر از مرزهای قدس شریف نیز جایگاهی ندارد.

وی بیداری اسلامی را مقدمه‌ای برای نابودی رژیم غاصب صهیونیست عنوان کرد و گفت: این رژیم جعلی دیوانه‌وار همه امکانات خود را برای ماندن چند روز بیشتر در عرصه به میدان آورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر سوریه محل تاخت و تاز استکبار قرار گرفته تا روح تازه‌ای در پیکره مرده این رژیم دمیده شود، افزود: اما این رژیم جعلی به عنوان غده سرطانی دیگر موقعیتی برای ماندن در جهان ندارد.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان در حال آماده‌شدن برای رهایی از این جرثومه فساد هستند، افزود: مردم دنیا با زمان‌شناسی و آگاهی لازم پا به عرصه گذاشته و با درک شرایط زمان خود به نابودی کامل این رژیم می‌اندیشند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول