اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری بویین زهرا خبر داد

افزایش علایم ایمنی در محور‌‌های مواصلاتی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویین زهرا از راه‌اندازی و نصب تعداد قابل توجهی از علایم ایمنی و تابلو‌های اطلاعاتی در محور‌‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

افزایش علایم ایمنی در محور‌‌های مواصلاتی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، نبی‌الله آذربایجانی ظهر امروز در جلسه راه و ترابری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نگاه دولت به راه‌ها و امر بسیار مهم جاده‌سازی در طول پنج سال گذشته بسیار ویژه و گسترده بوده، اظهار داشت: بهره‌برداری از چندین هزار کیلومتر از آزاد ‌راه‌ها و بزرگراه‌های اصلی در کشور، توسعه جاده‌ها و معابر روستایی و نیز تخصیص ویژه اعتبارات و بودجه به امر توسعه ارتباطات جاده‌ای و درون شبکه‌ای بیانگر این امر است که توجه دولت خدمتگزار به این بخش بسیار گسترده و ویژه بوده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه در کشور همواره نیازمند برنامه‌های خاص و طرح‌ریزی ویژه از سوی متولیان و مسئولان امر است، تصریح کرد: باید توجه کرد که در حوزه توسعه و پیشرفت عمرانی در کشور هم‌اکنون نیازمند تدبیر ویژه و نیز تعامل گروه‌های جهادی هستیم که می‌توانند نقش بسزایی را در این بخش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بسیاری از وعده‌های راهسازی پیش‌بینی شده در این شهرستان تحقق یافت، تصریح کرد: راه‌اندازی و افتتاح قطعه نخست بزرگراه بخش مرکزی بویین زهرا به سمت سه راهی دانسفهان، افتتاح باند دوم محور دانسفهان به سمت بخش شال و نیز توسعه چندین کیلومتر از معابر و راه‌های روستاهای بخش مرکزی و دشتابی شهرستان بویین زهرا از جمله فعالیت‌های این اداره در حوزه توسعه راه و ترابری در بخش‌های مختلف این شهرستان بوده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه توسعه راه‌های روستایی در این شهرستان در اولویت برنامه‌های سال جاری این اداره قرار دارد، متذکر شد: امیدواریم که با توجه بیشتر فرماندار و مسئولان دیگر عرصه‌ای خوب و ارزشمند برای توسعه و پیشرفت امور عمرانی و زیر بنایی در بخش راه‌ و ترابری این شهرستان فراهم شود.

آذربایجانی با بیان اینکه ایجاد تعامل بین شهروندان و مسئولان گامی مؤثر در راستای توسعه افق شهری است، اذعان داشت: به هر اندازه که مسئولان و مردم با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند به همان میزان نیز رشد و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول