اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون بویین زهرا خبر داد

اشتغال 1500 نفر در بخش مشاغل خانگی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویین زهرا گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 نفر از شهروندان بویین زهرایی در بخش مشاغل خانگی فعالیت می‌کنند.

اشتغال 1500 نفر در بخش مشاغل خانگی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، ید‌الله صفائیان صبح امروز در جلسه توسعه تعاون شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته برای بیش از یک هزار و 550 نفر از جوانان این شهرستان زمینه اشتغال خانگی فراهم شده است، اظهار کرد: در سال جاری‌ نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد دو برابر شدن حجم مشاغل خانگی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه مجموعه‌های تعاونی گام بسیار مؤثری در راستای توسعه اقتصادی است، افزود: دولت باید با ساز و کار‌های مناسب و فصلی زمینه را برای بهبود وضعیت تعاونی‌داران کشور فراهم کرده و از توان و ظرفیت بالای تعاونی‌های کشور برای توسعه و پیشرفت اقتصادی بهره‌گیری کند.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از تعاونی‌های این شهرستان در حوزه تأمین کشاورزی و علوفه دامی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: باید با اصول و قوانین جدیدتر در این بخش حوزه را برای تولید بیشتر کشاورزان مهیا کرد و سبب ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر آنان به کار و تلاش شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در سال 90 تعداد قابل توجهی از تعاونی‌های این شهرستان به عنوان تعاونی‌های برتر به استان قزوین معرفی شدند، بیان کرد: اراده بسیار بالای کشاورزان روستایی در این شهرستان موجب شده که رشد و رونق چرخه‌های مربوط به این بخش همواره از سرعت بالایی برخوردار بوده و شهروندان احساس رضایت بیشتری را از نحوه فعالیت تعاونی‌ها داشته باشند.

صفائیان هدف از ایجاد تعاونی‌ها را کمک به دولت و مسئولان برای توسعه و آبادانی اقتصادی عنوان کرد و افزود: در همین راستا تاکنون کمیته‌های ویژه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شده که در پیشبرد اهداف کلان تعاونی‌ها بسیار مؤثر و امیدوارکننده بوده است.

وی با اشاره به احداث و راه‌اندازی نمایندگی‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بویین زهرا در بخش‌های مختلف این شهرستان در سال جاری خاطرنشان کرد: امیدواریم که همت همگانی مسئولان و مردم عرصه جهش و تولید محصولات کشاورزی در کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول