اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال تحصیلی آینده صورت می‌گیرد

به‌کارگیری اساتید قرآنی در مدارس قرآنی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای سال تحصیلی 92-91 تعداد قابل توجهی از اساتید و مربیان متخصص قرآن کریم در مدارس قرآنی این شهرستان به‌کارگیری می‌شوند.

به‌کارگیری اساتید قرآنی در مدارس قرآنی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مهدی زمانی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه از سال تحصیلی آینده مربیان و معلمان متخصص قرآنی در مدارس قرآنی این شهرستان به‌کارگیری می‌شوند، اظهار داشت: این کار با اهداف آموزش هرچه بهتر مفاهیم و ارزش‌های قرآن کریم به دانش‌آموزان و نوجوانان انجام می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی باید در دانشگاه‌ها همواره به‌طور جدی پیگیری شده و گسترش یابد، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان امروز علاقه بسیاری به فراگیری علوم در عرصه‌های معنوی و فرهنگی دارند و این وظیفه فرهنگیان و مروجان امور اسلامی است که با ملاک قرار دادن این مهم در راستای اشاعه فرهنگ ناب و ارزشمند دینی در مراکز اجتماعی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه استکبار امروز به‌دنبال تخریب اعتقادی و ارزشی جوانان ایران اسلامی است، عنوان کرد: حضور دشمنان در این عرصه هشداری جدی برای مسئولان و متولیان اجرایی در کشور است تا با ارایه برنامه‌ها و چارچوب‌های فرهنگی خویش موجب آگاهی عمومی جوانان به عواقب تهاجم شوم دشمنان شده و آنان را از خطر شبیخون‌ استکبار و غرب دور کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا لزوم همراهی و تعامل فرمانداری‌ها و کانون‌های فرهنگی در سطح کشور با مدارس و مجتمع‌های آموزش عالی را امری مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: در حوزه همکاری و تعامل مشترک لازم است که مسئولان و مدیران اجرایی نگاه و توجه ویژه‌تری داشته و با عنایت به این مهم در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ارزشمند قرآنی با یکدیگر در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی همکاری داشته باشند.

زمانی عدم سیاست‌گذاری صحیح در برخی از حوزه‌های مربوط به امور فرهنگی مدارس را موجب افت و یا از کار افتادگی برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی مثبت و راهگشا در هر مرحله می‌تواند راهبری مؤثر برای ادامه فعالیت‌ها باشد و انگیزه افراد و گروه‌های فرهنگی را برای اجرای برنامه‌های خویش مضاعف‌تر کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصلی آینده برنامه‌های ویژه‌ای در بخش فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که همزمان با آغاز بهار علم و دانش در مدارس شهری و روستایی این شهرستان به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول