اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی بویین زهرا:

کمپینگ بزرگ گردشگری بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا گفت: بزرگ‌ترین کمپینگ گردشگری بویین زهرا با مساحت دو هکتار در بخش مرکزی این شهرستان احداث می‌شود.

کمپینگ بزرگ گردشگری بویین زهرا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، شهربانو سلیمانی ظهر امروز در جلسه میراث فرهنگی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کمپینگ بزرگ گردشگری و تفریحی بویین زهرا با توافقات صورت گرفته به ‌زودی در بخش مرکزی این شهرستان با همکاری معاونت عمرانی شهرداری بویین زهرا و نهاد‌های دیگر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این کمپینگ که یک مجموعه بزرگ تفریحی و سیاحتی و ویژه شهروندان و خانواده‌هاست با اعتباری بسیار بالا و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین احداث می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این مجموعه در بوستان بزرگ امام علی (ع) بخش مرکزی بویین زهرا قرار دارد، افزود: قرار است مسئولان و مدیران اجرایی در این شهرستان با حضور در مراکز فرهنگی و گردشگری شهرستان بویین زهرا در بخش‌های مختلف نسبت به برطرف کردن مشکلات و موانع موجود فرهنگی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی و توجه به امور مختلف از جمله  صنایع‌دستی و اصیل باید جزو اولویت‌های کاری مسئولان در سطح کشور قرار داشته باشد، عنوان کرد: رشد و تعالی فرهنگی اسلامی امروز دغدغه‌ای است که بر عهده تمام متولیان این امور قرار داشته و باید با صبر و حوصله و نیز انجام کار‌های مختلف فرهنگی رشد و شکوفایی پیدا کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا هدف از اجرای طرح‌های این اداره در حوزه تعمیر و نوسازی کاروانسرا‌ها و بناهای مختلف تاریخی را کمک به شناخت هویت ملی بیان کرد و گفت: امیدواریم که با برنامه‌ها و مجموعه اقداماتی که این اداره در طول سال انجام می‌دهد در آینده‌ای نزدیک شاهد تعالی و رشد همه‌جانبه باشیم.

سلیمانی عدم سیاست‌گذاری فرهنگی در بخش‌هایی از جامعه را بزرگ‌ترین مانعی عنوان کرد که موجب افت برنامه‌ها شده است و بیان کرد: در حال حاضر برخی از متولیان از کارآیی و توانایی لازم برای مدیریت هرچه مطلوب‌تر برنامه‌های فرهنگ و اجتماعی به طور کافی برخوردار نبوده و به همین دلیل گاهی شاهد ایجاد نارسایی‌ها و پاره‌ای از مشکلات هستیم.

وی افزود: باید تلاش کرد تا در عرصه فرهنگی بتوانیم با تلاش بیشتر سبب اقتدار نظام اسلامی شویم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول