اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان:

نمایشگاه عطر رمضان در آبادان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان گفت: نمایشگاه عطر رمضان با موضوع قرآن در این شهرستان برگزار و افتتاح شد.

نمایشگاه عطر رمضان در آبادان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرهاد پورغراوی علوانی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عطر رمضان که در موزه هنرهای معاصر این شهرستان با حضور رئیس دفتر امام جمعه معزز آبادان، هنرمندان و علاقمندان به آثار هنری و مذهبی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه عطر رمضان ویژه آثار خوشنویسی، نقاشی، خط و تذهیب برای علاقمندان و دوستداران به هنر و فرهنگ برگزار و در بازدید عموم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و معرفت است، افزود: در همین راستا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی آبادان، نمایشگاه هنری عطر رمضان را افتتاح کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان درباره آثار ارائه شده در این نمایشگاه تصریح کرد: در نمایشگاه عطر رمضان 80 اثر ارائه شده است که بسیار جذاب، جالب و در سطح بالا هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان شهرهای آبادان و خرمشهر در این نمایشگاه سعی کرده‌اند فضای معنوی هنر را به خوبی به نمایش بگذارند، گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه مذکور با موضوع قرآن بوده و در زمینه‌های هنری؛ خط، خوشنویسی، نقاشی خط، تذهیب و نقاشی است.

پورغراوی علوانی بیان کرد: این نمایشگاه از 15 مرداد تا عید فطر برگزار و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آثار هنری ـ قرآنی آن، همه روزه جز ایام تعطیل صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعد از ظهرها نیز از ساعت 18 تا 20:30 به موزه معاصر آبادان واقع در؛ تانکی ابوالحسن، پارک بازسازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول