اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد

افتتاح نخستین نمایشگاه ظریف‌بری با چوب در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از افتتاح نخستین نمایشگاه ظریف‌بری با چوب در این شهرستان با عنوان «بید مجنون» خبر داد.

افتتاح نخستین نمایشگاه ظریف‌بری با چوب در بهبهان

سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: نگارخانه میرزاشوقی بهبهان همواره در طول سال پذیرای نمایشگاه‌های انفرادی و جمعی هنرمندان این شهرستان بوده که نشان از علاقه وافر مردم این خطه به هنر است.

وی تصریح کرد: مردم نیز به محض آگاه شدن از برپایی یک نمایشگاه به خوبی از آن استقبال می‌کنند به گونه‌ای که ساعات بازدید از آنها تغییر کرده و حتی تا پاسی از شب نیز درب نمایشگاه باز بوده و مردم از آنها دیدن می‌کنند.

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خاطرنشان کرد: در کمال تأسف بهبهان تنها یک سالن مناسب برای برپایی نمایشگاه دارد که به همین دلیل برخی اوقات قادر به پاسخگویی به درخواست هنرمندان خوب و باارزش نیستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت هنرمندان بهبهانی به گونه‌ای است که اگر دو سالن نمایشگاهی مناسب داشتیم، هیچگاه درب‌های این سالن‌ها بسته نشده و قادر به فراهم کردن زمینه بیشتری برای شکوفایی هنر مردم با استعداد این شهرستان بودیم.

حسینی‌منفرد در ادامه به افتتاح نمایشگاه ظریف‌بری با چوب این شهرستان اشاره کرد و گفت: 40 اثر از سامان اکتفا در قالب یک نمایشگاه با عنوان «بید مجنون» در نگارخانه میرزاشوقی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: این هنرمند با استفاده از هنر ظریف‌بری با چوب، آثاری در بردارنده از آیات قرآن کریم و احادیث را خلق کرده است.

سرپرست اداره ارشاد بهبهان در پایان تصریح کرد: «بید مجنون» از امروز و به مدت یک هفته، در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان به این هنر ظریف و زیبا خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول